Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hmm ik sla wel eens op mijn bureau maar dat kan geen kwaad, op een keer na toen viel dat ding waar het toetsenbord op staat er af, maar gelukkig kon ik die er weer op zetten;c

• Antwoorden 256
  • Weergaven 931
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik sla meestal gewoon op me bed op me kussen, kan toch niet kapot. Maar vroeger gebeurde er nog wel eens wat, maar tegenwoordig heb ik gewoon me kussen bijdehand. :*)

Geplaatst

Schelden uit woede, meer eigenlijk niet .

Geplaatst

mijn laptopscherm:P

gooide er een deo bus tegenaan, moest vervangen worden. Geintje koste 450 euro

Geplaatst

Ik heb zojuist een glas gemold, ik sloeg achteruit en naast mij stond een glas. :cab:

Geplaatst

Ik heb geluk dat ik een wel héél stevig TFT scherm heb :)

Ik mep altijd op die 2D bolletjes uit frustratie :D

Geplaatst

Wij hebben zo'n knuffel (hondje, ooit als actie bij super de boer gekregen, staat op de pc) met van die korrels erin, en ik flikkerde dat ding boos tegen de muur na een kutwedstrijd teen ajax. Valt er even een schilderijtje van de muur :whistle:

Was toch weer 40 euro voor een nieuwe omlijsting...

Geplaatst

Ik heb er helaas geen foto's van, maar heb wel aardig wat gesloopt in de verloop der jaren. Waaronder een toetsenbord, muis, beeldscherm, afstandbediening en een telefoon:oops:

Geplaatst

slopen doe ik niet, soms wel vloeken maar dat is het.

Zonde om je pc te slopen voor een spelletje

Geplaatst

FM is wel meer dan zomaar een spelletje natuurlijk.

Geplaatst
Ik heb zojuist een glas gemold, ik sloeg achteruit en naast mij stond een glas. :cab:

haha een glas ja dat heb ik ook wel is gehad, werd zo boos dat ik dat ding weg gooide:shhh:

Geplaatst

Ik erger me ook vaak kapot, maar telefoons, schermen en toetsenborden mollen? :cab:

Geplaatst

Gaat wel heel erg ver idd.. K denk dat t meer zeemans verhalen zijn..

Geplaatst

Niks gesloopt, wel slaan op toetsenbord. gooien met de muis, op de kast waar de computer in staat....Zit nu een soort gat in

Geplaatst
Niks gesloopt, wel slaan op toetsenbord. gooien met de muis, op de kast waar de computer in staat....Zit nu een soort gat in

zullen je ouders blij mee zijn:P

Geplaatst
FM is wel meer dan zomaar een spelletje natuurlijk.

Amen_O_

Geplaatst

Ik sla altijd het toentsenbord als ik achter kom te staan ofzo, wonder boven wonder is het toetsenbord nog nooit kapot gegaan. Verder veel schelden.

Geplaatst

Oeeeh gedissst, die kwam even hard aan :wall: :cab: Maja mijn deur is nu weer geplamuurd en zie je het gat ook niet meer :mrgy:

Geplaatst
Mijn deur mishandeld ....foto volgt nog ....082207145754dd0.th.jpg

Ik hoop voor je dat dat geen sterke deur was (lijkt me wel niet) of dat je iets anders dan je vuisten gebruikt hebt om er door te geraken :)

Ik heb een gat in een houten deur geslaan (niet door FM hoor), en ik kan je zeggen dat dat geen goed doet :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]