Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Trrrring,trrrring,trrrring.”Schat,sta je op we gaan eten” zegt Vanessa.

Ik wrijf me in de ogen,”wat is het vroeg pas acht uur.”

“Vanessa waarom maak je mij zo vroeg wakker ?”

“Je weet toch dat ik gisteren naar disco La Rocca ben geweest ?”

Ik vroeg me af waarom Vanessa al heel de tijd stond te glimlachen.

“Weet je Jordy waarom ik je zo vroeg wakker maak ?”

“Ik zou niet weten waarom,schatje”

“Er is net een bericht gekomen van Silvio Berlusconi.”

“Ik heb het al gelezen,je zult blij zijn met wat hij heeft gestuurd” lacht ze.

“Laat me dat berichtje eens lezen.”

7cwrev4k.jpg

“En, schatje ?”

“Ongelofelijk, die Silvio Berlusconi wilt met me praten.”

“Silvio Berlusconi wie is dat ?” antwoorde de ‘blonde’ Vanessa.

“Dat is de grote baas van AC Milan.”

Geplaatst
  • Auteur

7cwrev4k.jpg

“En, schatje ?”

Geplaatst
  • Auteur

7cwrev4k.jpg

“En, schatje ?”

Geplaatst

De intro is aan de kleine kant, maar ik wens je toch veel succes.

Geplaatst

Beetje neppe intro, denk dat het geen topnovelle gaat worden als je andere stukken neit beter worden.

Geplaatst

niet allemaal zo negatief, hij begint pas net.

Om een beetje te helpen: Je moet niet voor iedere zin een nieuwe regel pakken

Geplaatst

Het begin is een beetje kort moet ik zeggen maar dat met dat sms'je is wel weer schitterend gedaan zeg.

Probeer alleen wat meer lijn in je verhaal te krijgen zodat het makkelijker wegleest.

Geplaatst

Tip: Als dezelfde persoon nog steeds praat, hoef je niet steeds '' te doen aan het begin en eind van iedere zin. Met dat smsje vind ik wel leuk gedaan, en ik ga dit ook zeker volgen :)

Geplaatst
  • Auteur

-2-

En over wat zou die dan willen praten ? vroeg Vanessa.Dat zou ik ook niet weten.Ik zal hem sebiet eens bellen,wat denk je daar van ?

Oke,je doet maar.Ik pak mijn gsm en besluit Berlusconi te bellen.

Na een paar keer te laten bellen neemt hij eindelijk op.Hello,ik weet waarvoor je belt,je wilt vast weten waarom we je een sms stuurden ?

Daar heb je gelijk in Meneer Berlusconi.We gaan binnenkort onze trainer ontslaan en daardoor hebben we een aantal kandidaten opgebeld waaruit we volgende week onze nieuwe trainer uitkiezen.U bent één van de kandidaten waarmee we willen spreken.Wanneer schikt het om naar Milaan te komen ? Wij zorgen voor alles,u mag u vrouw meenemen ook voor haar voorzien we van alles.Dat zal ze geweldig vinden Meneer.Er is een vlucht met mijn prive-jet geregeld,we komen u woensdag om 9 uur halen met de limousine.Héél goed Meneer Berlusconi dan zien we elkaar woensdag.

Vanessa stond nog onder de douche toen ik klaar was met bellen.Ik ging naar de badkamer om haar het goede nieuws te vertellen.Toen ik binnen kwam stond ze zich voorovergebogen af te drogen.Haar borstenmaat D-85 kon ik in volle glorie bewonderen.Normaal gezien zou ik op Vanessa als een dolgedraaide stier zijn afgevlogen.Maar deze keer zat ik met mijn gedachten ergens anders.Vanessa, ik heb goed nieuws.Wat dan ? Je mag woensdag mee naar Milaan,want ik ga er met Silvio Berlusconi praten om misschien trainer van AC Milan te worden.Schatje,wat leuk dan kan ik eens gaan winkelen in Milaan terwijl jij met Silvio ‘Berluscani‘aan het praten bent.Snoepie,het is Silvio Berlusconi !

Ik besluit een wandeling te gaan maken om mijn hoofd wat frisser te maken.Ondertussen denk ik aan de selectie van Milan wat een spelers hebben ze toch.Kaka de spelmaker,Pirlo de spelverdeler,Gattuso het beest dat zich in je grijpt en nooit loslaat, zo kan ik nog even verdergaan.Alleen moeten ze een verjoningskuur ondergaan.Ik besluit terug naar huis te gaan.Wat voor een dag is het geweest zo kort maar het lijkt lang.

Geplaatst
  • Auteur

-3-

8.00 uur woensdagmorgend

De kerkklokken luiden,ik was al even wakker maar besloot toch in bed te blijven dan kon ik nog wat nadenken wat me vandaag allemaal te wachten stond.Ik ga me eerst even douchen en daarna zal ik Vanessa wel gaan wakker maken,want ze moet me helpen te kiezen welk kostuum ik moet aantrekken.Ik ga eerst een glas water drinken.Aaaah,mijn keel stond zo droog dat ik een beetje last had van mijn keel maar dat is nu over,door dat koele glas water. Ik doe mijn pyjama uit en ga onder de douche staan.Amai,die douche heeft deugd gedaan en dan ga ik nu Vanessa wekken.Goeiemorgend schatje,sta je op want het is al 10 na 8.Ik geef haar een flinke zoen op haar wang.

Owja,schatje er ligt 200 euro op tafel daarmee kan je gaan shoppen in Milaan.Dankjewel lieverd,ik hoop echt voor je dat je die trainer van Milan wordt.Liefje,kom eens welk van deze 2 kostuums vind je het mooiste ? Ik vind ze allebei wel mooi maar pak dat zwarte kostuum.Ga je nu maar douchen Vanessa voor ze hier staan met de limousine.Plots ging de deurbel,wat vroeg het is pas halfnegen.Ik deed de deur open en buiten stond een mooie limousine.

limo-h.jpg

De man die aan de deur stond zij me dat we nog wel even tijd hadden,maar zodra we klaar waren hij toch wilde vertrekken.Ik liep naar boven voor het tegen Vanessa te gaan zeggen.Ze was zich net aan het aankleden.Vanessa,de limousine is er al,we hebben nog even tijd maar doe je toch voort.Oke,schatje is de limousine mooi ? Hèèl mooi echt waar,je zult verschieten als je hem ziet.Tot zo,want ik ga nog even kijken op de TV of er wat nieuws is.Na 20 minuten wachten op Vanessa is ze ook klaar,wat is ze mooi in dat jurkje.Kom,schat we gaan naar de limousine.Vanessa liet het zich allemaal welgevallen en stapte als eerste in de limousine waar ze verwolkomd werd door de attente chauffeur.Vanessa,trek eens een fotootje met je gsm hoe het hierbinnen is.

hummer-limo-nj-pic.jpg

De chauffeur zei ons dat er in de bar wel iets te vinden was om te drinken.Vanessa zei :mijn lievelings champagne !Zou je dat wel doen zei ik.Ik stelde voor om een glaasje sinaasappelsap te drinken.Dat vond Vanessa goed.De chauffeur startte de auto en zo waren we vertrokken naar de luchthaven.

Geplaatst

ik vind dit wel goed gedaan hoor.

Zeker voor je eerste novelle ;-)

Geplaatst
ik vind dit wel goed gedaan hoor.

Zeker voor je eerste novelle ;-)

ja en dat is jouw eerste post:-D :-D :-D

OT: ik vind het verhaal grappig man, leest makkelijk weg.

Geplaatst

Een stijgende lijn

Kan een toppertje worden

Wat is die limo toch mooi:D

Geplaatst

AC Milan is normaliter wel een leuke club alleen begin je natuurlijk wel meteen met een puntenaftrek van -8 en dat vind ik persoonlijk wat minder omdat kampioen worden dan vrijwel onmogelijk is.

Je hebt natuurlijk aan de andere kant wel goede spelers tot je beschikking moet ik heel eerlijk zeggen en die 8 punten die heb je met Milan zo ingehaald.

Ik ben benieuwd of je aangenomen wordt door Berlusconi natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb besloten om niet meer verder te werken aan deze novelle,ik ben een beetje uitgespeeld op fm2007 (ik zit te wachten op 08).

Zouden jullie het erg vinden als ik met deze novelle verderga in fm2008 ?

Laat het mij horen a.u.b.

Ik heb terug zin om met mijn novelle verder te gaan dus begin ik er terug mee

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]