Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

9.30 uur aankomst op de luchthaven.

“Wauw,dit wordt tof de eerste keer dat ik naar Milaan kan gaan winkelen” zegt Vanessa.Milaan is meer dan alleen maar winkelen,schatje.Die domme blondjes denken alleen aan winkelen dacht ik bij mezelf en was ze niet zo’n tijger in bed dan had ik ze er al lang uitgekieperd.Milaan is vooral AC en Inter : 2 europese topclubs die beiden grossieren in nationale en internationale titels.Beiden hebben een goed gevulde prijzenkast.Dit jaar is het Inter geworden vanwege het omkoopschandaal. Maar AC is gaan lopen met de mooiste prijs : de beker met de grote oren.Beker met grote oren ? vroeg Vanessa.Weet je dat niet meer toen we de finale aan het zien waren ? Ahja,die beker dat is waar nu herinner ik me het weer zei Vanessa.Een stem op de achtergrond verstoorde ons gesprek. Antonio onze chauffeur wees plots naar het vliegtuig dat buiten stond.b7377prinr7.jpg

Hij zei me hem te volgen naar de jet.De piloot en een vriendelijke dame verwelkomden ons in het engels.Goeiemorgend,welkom op de jet van Meneer Berlusconi, zei de piloot en dit is Loretta zij zal voor aangename bediening zorgen tijdens de vlucht.De piloot zei dat we binnen een paar minuten gingen vertrekken.Dus ging ik rap even naar het toilet.Toen ik terug uit de toilet kwam zouden we vertrekken.Ik ging rap op mijn stoel zitten en trok mijn gordel aan.En zo waren we vertrokken naar Milaan.

Geplaatst

Leuk verhaal, Let wel een beetje op da spaties en taalfouten.

Hopelijk kun je met Milan kampioen worden ondanks de -8 punten.

Ben benieuwd naar je tranfers.

Geplaatst

Probeer je layout bij tinypic.com te uploaden zo heeft die meteen de juiste grote en hoeven we niet steeds erop te klikken. Verder veel succes met de mooiste club van Italië.

Geplaatst

Ik vind hem wel mooi. Hij is wel wat groot maar het wel overzichtelijk. Ik zou zeggen ga gewoon zo door:). Ik ga hem volgen. Succes.

Geplaatst
  • Auteur

6aq652a.jpg

Coloccini : Ik had geen echte goeie linksback buiten Kaladze maar als ik dat deed had ik geen goeie vc meer over dus heb hem daarom gekocht.

4kozcxg.jpg

Borriello : Had een te duur loon voor zijn kwaliteiten vond ik.

Serginho : Te oud, vond hem niet nodig.

Fiori,Kalac : Ik had hen niet nodig dus.

Favalli : vond hem niet goed genoeg voor AC Milan.

Ronaldo : Te duur loon, te vaak geblesseerd en presteerde niet goed.

67dn50k.jpg

Update

-Spelersvoorstelling

-Oefenmatchen

Geplaatst

Stewart Downing doet het lekker bij mijn Chelsea ;)

Geplaatst

Als je geluk hebt voor 12.5 maar ik denk niet minder dan 11 misschien kan je iemand in ruil voorstellen ;)

Geplaatst

Ricardo Montolivo is een aardige AML, al komt hij op de AMC beter uit de voeten.

Ik had Andrea Carraciolo gekocht (Palermo) ook met AC Milan en hij deed het in een woord: SUBLIEM! super spits vooral als targetman

iniedergeval succes!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]