Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Aan de slag bij ambitieus Portsmouth

Het is de zomer van 2006 als ik in de achtertuin van mijn huis in de Algarve uitrust van een druk WK in Duitsland. Nadat ik mijn trainersdiploma vlak voor de zomer haalde, ging ik in Duitsland alvast wat spelers bekijken voor mijn eventuele nieuwe club. Italië wint het toernooi uiteindelijk en er zijn mij een aantal spelers opgevallen. Ik noteer ze in mijn boekje en vertrek naar Portugal.

Na een weekje aan mijn zwembad te hebben gezeten krijg ik een bericht van mijn zaakwaarnemer, Arie. Twee Engelse clubs en een Nederlandse blijken interesse te hebben in mijn diensten. Bij het horen van de Nederlandse club ben ik teleurgesteld. Ik had mij toch iets hogers dan ADO Den Haag voorgesteld. “Wat zijn de Engelse clubsâ€, vroeg ik Arie. “Everton en Portsmouthâ€, klonk het aan de andere kant van de lijn.

Ik heb direct mijn koffers gepakt en ben op het eerste vliegtuig naar Engeland gestapt. Na een vermoeiende reis langs Heatrow in Londen kom ik ‘s middags aan in Liverpool. In een hotel heb ik afgesproken met Arie. Na eerst wat eisen van mijzelf te hebben doorgenomen met Arie gaan we richting onze afspraak bij voorzitter Kenwright van Everton. De doelstelling bij deze club was naar mijn smaak veel te hoog gegrepen. Het linkerrijtje moest gehaald worden en het liefst nog Europees voetbal. Met een naar mijn mening matige selectie leek mij dat onhaalbaar.

De volgende dag dan maar bij Portsmouth mijn geluk beproeven. Hier is sinds een jaar een rijke Rus aan de macht, Alexandre Gaydamak. Hij kocht de club van de Engelse eigenaren en heeft een zak met geld klaarliggen voor nieuwe spelers. Ook laat hij een nieuw stadion bouwen. Een mooie club met aardig potentieel in de spelersgroep en een ambitieuze voorzitter. Dit was precies wat ik zocht!

De financiële onderhandelingen heb ik aan Arie overgelaten en ik ben gelijk op zoek gegaan naar een goed onderkomen in de havenstad. Hier kon ik mij vervolgens volledig op mijn nieuwe baan storten…

Het voorbereidende werk

De doelstellingen van de voorzitter waren duidelijk:

- Degradatie voorkomen

- Investeren in ‘grote namen’

- De club zo snel mogelijk omhoog helpen

De prognose van de club is echter de 17e plaats. Op die plek zouden we net gehandhaafd blijven. Ik dacht echter al verder. Een plek in de buurt van de 10e plaats zou volgens mij dit jaar al haalbaar zijn.

In de voorbereiding op het nieuwe seizoen deed ik de volgende transfers (28 miljoen transferbudget):

Inkomende:

okyg0.png

Uitgaande:

oksk0.png

Dit levert de volgende selectie op:

selectierq5.png

Ik had vooraf besloten om in een Engelse 4-4-2 te gaan spelen. Verder waren er een aantal spelers die ik niet goed genoeg vond en die zijn ook bijna allemaal vertrokken.

De meest aansprekende aankopen zijn Modric en Ustari:

Het 20-jarige wonderkind Modric komt zijn landgenoot Kranjcar bijstaan voor het creatieve werk op het middenveld. Ik kaapte Luka weg voor de neuzen van vele topclubs waaronder Milan, Roma, Liverpool en Bayern. Helaas drukt hij daardoor wel zwaar op het loonbudget van de club.

Oscar Ustari is één van de grootste keepers-talenten van het moment. Hij kost dan ook 14 miljoen euro en vervangt David James in het doel. De 36-jarige Engelsman wordt nu tweede keeper.

Het enige puntje waar ik ontevreden over ben is dat ik geen spits van naam heb kunnen aantrekken. Pogingen om Anelka en Pazzini los te weken bij respectievelijk Bolton en Fiorentina mislukten omdat de sterren de stap naar Portsmouth nog te groot vonden. Wellicht kan hier in de winterstop nog wat aan gedaan worden. En misschien zorgen mijn huidige aanvallers wel gewoon voor veel doelpunten en heb ik ze onderschat.

Morgen: De voorbereiding en de eerste competitiewedstrijden.

Screens van spelers e.d. op aanvraag!

Geplaatst
  • Auteur

Het is de zomer van 2006 als ik in de achtertuin van mijn huis in de Algarve uitrust van een druk WK in Duitsland. Nadat ik mijn trainersdiploma vlak voor de zomer haalde, ging ik in Duitsland alvast wat spelers bekijken voor mijn eventuele nieuwe club. Italië wint het toernooi uiteindelijk en er zijn mij een aantal spelers opgevallen. Ik noteer ze in mijn boekje en vertrek naar Portugal.

Na een weekje aan mijn zwembad te hebben gezeten krijg ik een bericht van mijn zaakwaarnemer, Arie. Twee Engelse clubs en een Nederlandse blijken interesse te hebben in mijn diensten. Bij het horen van de Nederlandse club ben ik teleurgesteld. Ik had mij toch iets hogers dan ADO Den Haag voorgesteld. “Wat zijn de Engelse clubsâ€, vroeg ik Arie. “Everton en Portsmouthâ€, klonk het aan de andere kant van de lijn.

Ik heb direct mijn koffers gepakt en ben op het eerste vliegtuig naar Engeland gestapt. Na een vermoeiende reis langs Heatrow in Londen kom ik ‘s middags aan in Liverpool. In een hotel heb ik afgesproken met Arie. Na eerst wat eisen van mijzelf te hebben doorgenomen met Arie gaan we richting onze afspraak bij voorzitter Kenwright van Everton. De doelstelling bij deze club was naar mijn smaak veel te hoog gegrepen. Het linkerrijtje moest gehaald worden en het liefst nog Europees voetbal. Met een naar mijn mening matige selectie leek mij dat onhaalbaar.

De volgende dag dan maar bij Portsmouth mijn geluk beproeven. Hier is sinds een jaar een rijke Rus aan de macht, Alexandre Gaydamak. Hij kocht de club van de Engelse eigenaren en heeft een zak met geld klaarliggen voor nieuwe spelers. Ook laat hij een nieuw stadion bouwen. Een mooie club met aardig potentieel in de spelersgroep en een ambitieuze voorzitter. Dit was precies wat ik zocht!

De financiële onderhandelingen heb ik aan Arie overgelaten en ik ben gelijk op zoek gegaan naar een goed onderkomen in de havenstad. Hier kon ik mij vervolgens volledig op mijn nieuwe baan storten…

Het voorbereidende werk

- Degradatie voorkomen

De prognose van de club is echter de 17e plaats. Op die plek zouden we net gehandhaafd blijven. Ik dacht echter al verder. Een plek in de buurt van de 10e plaats zou volgens mij dit jaar al haalbaar zijn.

In de voorbereiding op het nieuwe seizoen deed ik de volgende transfers (28 miljoen transferbudget):

Inkomende:

okyg0.png

Uitgaande:

oksk0.png

selectierq5.png

Ik had vooraf besloten om in een Engelse 4-4-2 te gaan spelen. Verder waren er een aantal spelers die ik niet goed genoeg vond en die zijn ook bijna allemaal vertrokken.

Het 20-jarige wonderkind Modric komt zijn landgenoot Kranjcar bijstaan voor het creatieve werk op het middenveld. Ik kaapte Luka weg voor de neuzen van vele topclubs waaronder Milan, Roma, Liverpool en Bayern. Helaas drukt hij daardoor wel zwaar op het loonbudget van de club.

Oscar Ustari is één van de grootste keepers-talenten van het moment. Hij kost dan ook 14 miljoen euro en vervangt David James in het doel. De 36-jarige Engelsman wordt nu tweede keeper.

Het enige puntje waar ik ontevreden over ben is dat ik geen spits van naam heb kunnen aantrekken. Pogingen om Anelka en Pazzini los te weken bij respectievelijk Bolton en Fiorentina mislukten omdat de sterren de stap naar Portsmouth nog te groot vonden. Wellicht kan hier in de winterstop nog wat aan gedaan worden. En misschien zorgen mijn huidige aanvallers wel gewoon voor veel doelpunten en heb ik ze onderschat.

Geplaatst
  • Auteur

Het voorbereidende werk

- Degradatie voorkomen

Inkomende:

okyg0.png

Uitgaande:

oksk0.png

selectierq5.png

Geplaatst

leuke transfers en je novelle leest lekker weg. Je hebt alleen wel veel voor Faty betaald je kunt hem voor minder halen iig.

Geplaatst

Wel mooi geschreven,

goede spelers die je hebt binnengehaald, maar word wel beetje vreemdelingen legioen.

Succes jongen!

Geplaatst

Portsmouth heeft de kwaliteiten om naar de top te gaan in de PL...

Hopelijk kan jij hen daar brengen!

Met Van den Borre en Modric haalt je lekkere spelers, ben benieuwd wat Fellaini kan!

Geplaatst

Nette transfers! Succes met Portsmouth, echt een leuke club!

Geplaatst
  • Auteur

De oefencampagne

Twee Engelse tegenstanders met daar tussen een stage in Turkije. Ondanks de matige tegenstanders ben ik toch erg tevreden. Er is goed gescoord en we hebben maar één doelpunt tegen gekregen.

oefengk4.png

Portsmouth wint eigen ‘Pompey Tournament’

Echte Europese topclubs vonden het toernooi nog niet prestigieus genoeg en kwamen niet. Toch was ik tevreden met het deelnemersveld. Helaas werd de eerste wedstrijd nipt verloren van Olympiakos. Hierdoor bleef het tot de laatste dag spannend. Uiteindelijk danken wij de titel aan Basel, dat in de laatste wedstrijd Olympiakos met maar liefst 4-0 verslaat.

progpompeycx8.png

De eindstand:

standpompeywa0.png

Al met al een goede voorbereiding. Slechts één keer verloren en de rest gewonnen. Op naar de eerste competitiewedstrijd, tegen Liverpool.

Bedankt voor de eerste reacties!! Het is wel leuk om gelijk al wat reacties te krijgen, dat had ik eigenlijk niet verwacht.

In de loop van de dag: De eerste vijf wedstijden in de competitie. Ik ga proberen de wedstrijden telkens per vijf te posten, met af en toe een ander verhaaltje tussendoor.

Screens op aanvraag uiteraard.

Geplaatst

Leuke novelle, leuke club. :thumb:

Heb gelijk zin om ook een game te beginnen met Portsmouth, alleen zou ik wel andere aankopen doen, je hebt veel (wel leuke!) talenten, maar weinig Britten, dat zou ik anders doen.

Succes :)

Geplaatst

veel succes, heerlijke club om mee te spelen. heb er zelf ook al een seizoen mee gespeeld (5de geworden) maar ik raad je aan in je 2de seizoen niet te veel te kopen, dan is het plezier er namelijk af.

Geplaatst

Erg leuk begin VVOG, wel grappig om te zien dat op het niveau dat jij speelt FC Basel echt slecht is, ik ben met St.Gallen bezig (zie novelle) en daar is Basel echt de top.

Geplaatst
  • Auteur

Het seizoen, de kick-off

Na de resultaten in de voorbereiding was ik aardig overtuigd van de opstelling en tactiek. Kranjcar en Modric zijn de creatieve mensen op het middenveld. LuaLua en Benjani zorgen voorin voor voldoende snelheid en hopelijk ook scorend vermogen. Achterin lijkt het duo Campbell-Faty onomstreden. Beiden zijn ijzersterk in de duels, maar minder in de opbouw. Daar zorgen de back dan ook voor. Hier de formatie:

formatiedf3.png

De wedstrijden:

liverpoolez4.png

Het eerste competitieduel van het seizoen is gelijk tegen topploeg Liverpool. De thuisploeg komt met veel geluk op voorsprong door een vrije trap van Aurélio. Andy Cole heeft dan al de lat geraakt en ook Benjani helpt een aantal kansen om zeep. Liverpool weet amper kansen te creëren. Pas in de 86e minuut valt de verdiende gelijkmaker. Waarna invaller en jeugdspeler Fordyce uit de counter de winnende maakt. Al met al een verdiende overwinning en een fantastische start van het seizoen!

boltonkm6.png

Het eerste thuisduel op Fratton Park eindigt wederom in winst voor Portsmouth. In een eenzijdige wedstrijd weet Bolton niet veel kansen te creëren. Dit komt mede doordat spits Anelka in zijn eentje tegen Campbell en Faty moet opboksen. Vanden Borre maakt zijn eerste doelpunt voor Portsmouth, Kanu is terug van een blessure en scoort gelijk als vervanger van de uitgevallen Benjani.

astonvillaey1.png

Het eerste puntverlies is een feit. Beide teams waren aan elkaar gewaagd maar Portsmouth miste duidelijk een koele afmaker. Andy Cole weet een aantal één op één kansen met keeper Sörensen te verkwanselen. Doelman Ustari speelde erg onzeker, wat leidde tot twee tegendoelpunten. Buitenspeler Young van Aston Villa dolde bij tijd en wijle met backs Glen Johnson en Matthew Taylor en werd Man of the Match.

sheffieldhs3.png

Gemakkelijke overwinning in de vierde competitiewedstrijd. Benjani is de uitblinker. Ook de Kroatische tandem, Modric – Kranjcar, op het middenveld begint op gang te komen. Met negen punten uit vier wedstrijden doen we het boven verwachting goed.

In deze wedstrijd keerde Lua Lua terug van een blessure. Daar tegenover staat het wegvallen van Anthony vanden Borre. Hij zal er drie maanden uit zijn met een gescheurde kuitspier.

blackburnuh0.png

Het tweede verlies dit seizoen. Faty wordt verkozen tot Man of the Match maar hij laat McCarthy vijf minuten voor rust toch wel erg makkelijk een duel winnen. Hieruit valt de 1-0. Benjani doet dan vlak voor rust nog wat terug na een goede actie van Lua Lua. In de tweede helft is het dan Reid die Ustari van 25 meter met een gelukje (bal van richting veranderd) verslaat. Voor deze wedstrijd bezette we nog de 2e plaats op de ranglijst, we zullen nu een paar plaatsen prijs geven.

Dat waren de eerste vijf wedstrijden. De volgende vijf zullen spoedig volgen.

Screens blijven op aanvraag

Gelijk nog maar vijf:

sunderlandsh1.png

Vandaag stond de eerste wedstrijd in de League Cup op het programma. Met een aangepast elftal werd er gestart en wij bleken net een maatje te groot voor Sunderland. Andy Cole schiet al na tien minuten de 1-0 binnen. Helaas weten we onze overmacht op het veld niet om te zetten in doelpunten en blijft het tot de laatste minuut toch nog oppassen.

newcastleix1.png

Aantrekkelijke wedstrijd waarin vooral opvalt dat Obafemi Martins niet echt een koelbloedige spits is. Hij mist kans na kans, ook door goed keeperswerk van Ustari. Diezelfde Ustari valt na een uur uit en moet vervangen worden door Fellaini(!). De Belg doet het goed in het doel en Benjani heeft ons dan al de winst bezorgd. Ustari is er gelukkig maar een week tot twee weken uit.

readingwl2.png

Gelukkig stonden we voor de rode kaart van Kranjcar al met 2-0 voor. Anders was het waarschijnlijk erg lastig geworden om met tien man nog te winnen. Nu counteren we zelfs nog naar een 3-0 overwinning. Reading speelde een groot deel van de wedstrijd met vier aanvallers, maar dit mocht niet baten. Na deze wedstrijd bezetten wij voor even de koppositie in de Premier League. Lang zal dat niet duren, clubs als Chelsea en Manchester United hebben minder wedstrijden gespeeld.

fulentotdb0.png

Fulham

Hele saaie 0-0 met slecht spel van onze kant. Toch waren we de betere ploeg maar vooral Benjani verzuimde ons de winst te bezorgen. Op het eind van de wedstrijd bracht Coleman Nederlander Collins John binnen de lijnen. Hierdoor werd Fulham duidelijk sterker en dan is de gelijke uitslag uiteindelijk wel een goede afspiegeling van de verhoudingen.

Tottenham

Wederom worden de punten gedeeld (0-0). Tottenham was de eerste helft veel beter, in de tweede helft kwamen wij aardig terug. Uiteindelijk zelfs nog via Andy Cole goede kansen op de overwinning maar hij wist niet te scoren. Aan de andere kant stond Berbatov veel te vaak buitenspel, waardoor een doelpunt er ook voor Tottenham niet inzat.

De afgelopen negen competitiewedstrijd zorgen voor de volgende stand:

standus4.png

Met deze start kan ik niet anders dan tevreden zijn. Toch ben ik van mening dat ik met een makkelijk(er) scorende spits meer punten had kunnen halen. Ik ben nu dus op zoek naar een goede kandidaat, die ik dan misschien wel in de winterstop kan aantrekken. Dus als je een leuke spits weet die in dit elftal past dan hoor ik het!

Screens op aanvraag!

Geplaatst

Goeie resultaten! Echt zeer knap werk

Er is alleen 1 ding dat ik niet snap: jij zegt in je inleiding dat je veel goede en leuke spelers hebt opgeschreven in je boekje, die je wil gaan halen bij je nieuwe club, maar volgens mij speelde geen van de gehaalde spelers op het WK?

Geplaatst

Mooie resultaten!! Hopelijk gaat het zo door!!

zou ik een screentje van modric moge??

Geplaatst
  • Auteur
Goeie resultaten! Echt zeer knap werk

Er is alleen 1 ding dat ik niet snap: jij zegt in je inleiding dat je veel goede en leuke spelers hebt opgeschreven in je boekje, die je wil gaan halen bij je nieuwe club, maar volgens mij speelde geen van de gehaalde spelers op het WK?

Dit klopt idd (al was Ustari wel derde keeper van Argentinië :-D ) Maar andere spelers, als Gyan Asamoah en Muntari bijvoorbeeld, wilden nog niet komen...

Bedankt voor alle reacties!! Hier de gevraagde screens:

Ustari; doet het goed, maakt af en toe nog wat foutjes

ustarihi8.png

Modric; had eigenlijk meer verwacht tot nu toe, heeft bijvoorbeeld nog niet gescoord. Heeft wel veel invloed op het spel van de ploeg, samen met Kranjcar en O'Neil

modrichy3.png

Geplaatst
  • Auteur

Een nieuwe update:

wolvesoe7.png

Na een leuke open wedstrijd blijken wij gelukkig de sterkste. O’Neil zorgt met een vrije trap van 35 meter voor het mooiste doelpunt van de wedstrijd. Verder speelt Mancienne een sterke partij als vervanger van Faty, die rust kreeg.

mancityeo5.png

We waren beter en kregen meer kansen. De spitsen wisten deze kansen echter niet af te maken en dat deed Corradi wel na een fout van Sean Davis. Slordig puntverlies dus in een thuiswedstrijd.

evertonuf1.png

Ook tegen Everton zijn we beter maar verliezen we wel. Stootkracht in de voorhoede, dat is wat er mist. Benjani is geblesseerd en dan blijkt dat Andy Cole en Kanu niet goed genoeg zijn voor het spel dat ik wil spelen. In de winterstop zal er dus zeker een nieuwe aanvaller komen. Verder valt het eerste tegendoelpunt in deze wedstrijd na een gigantische fout van Ustari en geklungel in de verdediging.

westhamuxb6.png

Makkelijke overwinning al bezorgt Tevez mijn achterhoede wel nachtmerries. Faty sluit de wedstrijd af met een 4 als rapportcijfer! Toch leefde Tevez pas op toen bij ons het gas er al af was.

wiganyj8.png

Een zwaarbevochten 2-1 overwinning tegen Wigan Athletic. Julius Aghahowa was met zijn snelheid moeilijk te stoppen door mijn verdedigers. In de rust haalde ik Campbell eraf omdat hij al geel had. Mancienne verving hem maar had ook gelijk een gele kaart te pakken. Toch weer drie punten gepakt en daar gaat het om. We lijken na twee keer verlies weer op te krabbelen.

middlesbroughnx6.png

Pas na de rode kaarten begonnen wij wat kansen te krijgen. Door de afwezigheid van aanvoerder O’Neil en routinier Campbell waren we erg kwetsbaar tegen Middlesbrough. Toch nog gewonnen door een gelukkig doelpunt van LuaLua. Het uiterst jonge centrum Mancienne-Faty bleef uiteindelijk redelijk makkelijk overeind.

westhamucompnu4.png

De grootste overwinning tot nu toe danken we vooral aan een geweldige LuaLua. Hij zorgt met zijn snelheid voor veel problemen in de achterhoede van The Hammers. Tevez kan dit keer geen vuist maken tegen mijn jonge centrum. In de League Cup scoorde hij nog twee keer. Door deze overwinning stijgen we naar de 3e plek op de ranglijst.

watfordod1.png

Een teleurstellend gelijkspel tegen een degradatiekandidaat. LuaLua, wie anders, zette ons nog wel op voorsprong maar naarmate de wedstrijd vorderde drong Watford steeds meer aan. Dit resulteerde in vechtvoetbal waar wij niet tegen waren opgewassen.

charltonub5.png

Pas laat komen we op achterstand en ik dacht eigenlijk dat het gebeurd was. Totdat Mendes via een goede combinatie met Modric en Kanu vrij voor de keeper 1-1 maakte. Daarna maakt LuaLua ook nog de winnende. Helemaal verdiend is het niet te noemen. Ustari is Man of the Match na een aantal prachtige en vooral belangrijke reddingen.

Screens op aanvraag

Geplaatst

Aardige resultaten tot nu toe!

Succes

Geplaatst

Je gebruikt Modric ook verkeerd.. Hij speelt beter op AMC dan op MC, maar als je hem omtraint kan hij ook wel MC spelen;)

Geplaatst

Je begin is zeer netjes, deze ga ik in de gaten houden..;)

Geplaatst
  • Auteur
Je gebruikt Modric ook verkeerd.. Hij speelt beter op AMC dan op MC, maar als je hem omtraint kan hij ook wel MC spelen;)

Modric is al op MC 'gevorderd' en dat zal dus niet verbeteren. Maar ik ben van mening dat een speler ook prima op posities kan spelen waar hij 'gevorderd' voor heeft.

Hem op 10 zetten is geen optie omdat ik dan ook met een verdedigende middenvelder moet gaan spelen. Ik ben bang dat dit de resultaten niet ten goede zal komen.

Morgen komt er weer een serie wedstrijden, tot aan 2007 in ieder geval...

Geplaatst
  • Auteur

Wedstrijden tot 1 januari 2007:

chelseaug1.png

Een zwalkend Chelsea (8e plaats) wordt verslagen op de counter. De snelheid van LuaLua en Benjani is zelfs de Europese topverdedigers Terry en Carvalho teveel. Lampard doet nog wel wat terug maar het mocht niet meer baten. Kleine tegenvaller is het wegvallen van Mendes en O’Neil. Mendes ligt er een maand uit, O’Neil twee weken.

arsenalax5.png

Helaas kunnen we de winst tegen Chelsea geen vervolg geven in Londen. Via Kranjcar komen we nog goed terug maar in blessuretijd maakt Baptista toch nog de winnende treffer. Winst was niet verdiend geweest, maar een gelijkspel had gekund.

blackburnlcid5.png

Door de rode kaart bij Blackburn hadden we het niet echt moeilijk. Toch wordt er maar met één doelpunt verschil gewonnen. Wederom scoort Benni McCarthy tegen ons.

manuzy8.png

Een hele open wedstrijd met veel kansen over en weer. Toch is het verschil in klasse toch nog wat groot. Stel de spitsen tegenover elkaar; Rooney tegen Benjani. Nu doet Benjani het in deze wedstrijd met drie goals niet slecht maar Rooney is toch van een ander kaliber. Faty krijgt mede door in Rooney wederom een 4 als rapportcijfer. Positief is dat Vanden Borre vandaag zijn rentree maakte na drie maanden blessureleed.

liverpoolwo8.png

Waar we in de eerste wedstrijd van het seizoen nog verrassend wonnen op Anfield is Liverpool vandaag wat sterker. Toch trekt Pompey de achterstand in de tweede helft nog recht. Craig Bellamy scoort twee keer in de eerste helft. Aan de andere kant verprutsen Benjani en LuaLua enkele kansen. Eerstgenoemde valt ook weer eens uit met een blessure, waardoor hij nog nooit een fatsoenlijke reeks wedstrijden heeft neergezet. De geruchten doen dan ook al de ronde dat Benjani wel eens zou kunnen vertrekken in de winterstop.

astonvillasz1.png

Uiteindelijk een makkelijke wedstrijd, maar dat leek het in de beginfase niet te worden. Moore en Carew zorgden voor veel problemen in de defensie. Toch vielen de doelpunten aan de andere kant en zo gaan de eerste punten van 2007 naar ons. Ook is dit een nieuwe hoogste uitslag dit seizoen.

Next up: Transfermaand januari

Screens op aanvraag

Geplaatst

Je haalt goede resultaten maar je scoort te weinig tegen de kleinere clubs.. Maar als je zo doorgaat komt dat ook wel goed.. Welke spitsen heb je op het oog? Want je wou er toch eentje aantrekken?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]