Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als het deze keer weer niet lukt om fatsoenlijk de game te spelen zoals met Barca dan stop ik de komende tijd met het maken van novelles , maar ik hoop dat het dit keer wel wil lukken! Ps voor de moderators: Voeg deze site even toe bij links http://football-manager.startspot.nl thanks alvast.

Barca Seizoen 2006-2007

Een compleet nieuwe start bij de club waarmee ik een van mijn beste novelles afsloot namelijk Barca. Een club met een rijke historie maar helaas toch te weinig prijzen als we gaan vergelijken met bijvoorbeeld Real Madrid of Man Utd. Tijd om eens te gaan scoren met de Catalanen! Allereerst werden er geen spelers gekocht of verkocht aangezien de selectie van een dermate hoog niveau is dat ik het nut niet inzie om geld weg te gooien aangezien ik niet Sinterklaas heet met mijn achternaam. De mannen die het dit seizoen mogen doen zijn vooral: Ronaldinho , Et'o(Saviola) en Messi. Van deze 4 knapen moet het meeste gevaar afkomen al ben ik vooral bang dat Messi een blessuregevoelige jongen is die nog veel moet leren op het hoogste niveau. Leren vallen , kaarten zeuren etc ala Robben dus zeg maar. We gaan dit seizoen voor de titel en verder zien we wel waar het schip gaat stranden.

Geplaatst
  • Auteur

Als het deze keer weer niet lukt om fatsoenlijk de game te spelen zoals met Barca dan stop ik de komende tijd met het maken van novelles , maar ik hoop dat het dit keer wel wil lukken! Ps voor de moderators: Voeg deze site even toe bij links http://football-manager.startspot.nl thanks alvast.

Barca Seizoen 2006-2007

Een compleet nieuwe start bij de club waarmee ik een van mijn beste novelles afsloot namelijk Barca. Een club met een rijke historie maar helaas toch te weinig prijzen als we gaan vergelijken met bijvoorbeeld Real Madrid of Man Utd. Tijd om eens te gaan scoren met de Catalanen! Allereerst werden er geen spelers gekocht of verkocht aangezien de selectie van een dermate hoog niveau is dat ik het nut niet inzie om geld weg te gooien aangezien ik niet Sinterklaas heet met mijn achternaam. De mannen die het dit seizoen mogen doen zijn vooral: Ronaldinho , Et'o(Saviola) en Messi. Van deze 4 knapen moet het meeste gevaar afkomen al ben ik vooral bang dat Messi een blessuregevoelige jongen is die nog veel moet leren op het hoogste niveau. Leren vallen , kaarten zeuren etc ala Robben dus zeg maar. We gaan dit seizoen voor de titel en verder zien we wel waar het schip gaat stranden.

Geplaatst
  • Auteur

Barca Seizoen 2006-2007

Geplaatst

Hopelijk kun je nu wel weer een fatsoenlijke game spelen. Veel succes.

Geplaatst
  • Auteur

Barca Seizoen 2006-2007

Vriendschappelijke Wedstrijden:

Een serie van 8 voorbereidingswedstrijden moesten voor de jongens meer dan voldoende zijn om zichzelf en het team klaar te stomen voor een zwaar lang seizoen topvoetbal. We spelen mee in de competitie,beker,wereldbeker,champions league en de supercup. Al met al veel wedstrijden en onze invallers konden in de voorbereiding proberen een basisplek af te dwingen. Onze grote man werd Et'o , hij scoorde er lustig op los en het hoogtepunt was wel tegen Aachen Haaren waarin hij 9 keer doel trof. Ook Saviola ramde er voldoende goals in en maakt zeker kans op een basisplek mocht er onverwachts iets gebeuren met Et'o. Zoals gezegd werden er geen aankopen gedaan (wel in de winterstop daarover later meer). We kregen 0 doelpunten tegen in de voorbereiding en dit moet ons elftal voldoende vertrouwen geven in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen Real Madrid.

1182463660-74.jpg

1182463684-57.jpg

Geplaatst
Als het deze keer weer niet lukt om fatsoenlijk de game te spelen zoals met Barca dan stop ik de komende tijd met het maken van novelles , maar ik hoop dat het dit keer wel wil lukken! Ps voor de moderators: Voeg deze site even toe bij links http://http://football-manager.startspot.nl thanks alvast.

?? Mag dat wel?

Succes

Geplaatst
  • Auteur

Barca Seizoen 2006-2007

De doelstellingen voor dit seizoen van het bestuur waren redelijk eenvoudig: Kampioen worden. Verder niks? Nee niet dat ik weet , natuurlijk hoopte ik op 1 a 2 prijsjes meer zoals de Wereldbeker voor Clubteams toch wel de belangrijkste prijs in het voetbal al vinden heel veel mensen dat van niet , toch is het zo aangezien je dan pas echt de beste van de wereld bent! Afijn een nieuw seizoen dat uitstekend verlopen is voor mijn manschappen. Veel doelpunten en misschien nog wel intressanter was dat niet Et'o de man van het seizoen werd maar Saviola! Topscoorder van Europa , topscoorder van de Primera Division , speler van het jaar , europees voetballer van het jaar en speler van de club , al met al is zijn waarde enorm gestegen na dit spectaculaire seizoen van onze kleine vriend.

saviola.jpg

Allereerst zal ik onze kunsten laten zien uit het bekervoetbal , champions league en wereldbeker voordat we de competitie tonen. Voor aankomend seizoen werden er topspelers aangetrokken daarover later meer..

Spaanse Supercup:

1182486335-67.jpg

1182486352-55.jpg

We hadden het in de heenwedstrijd al af moeten maken maar door twee kleine communicatiefoutjes achterin de defensie had Espanyol nog een kans in de terugwedstrijd , gelukkig voor ons schoten wij met scherp en Espanyol niet , de eerste prijs van het seizoen was binnen!

Supercup:

1182486475-4.jpg

Dankzij een wereldgoal van Messi in de 90ste minuut mochten we verlengen tegen Sevilla. Het ijs was snel gebroken bij de bezoekers , puur op fysieke kracht troefden wij de tegenstander af en daar was prijs nummertje twee alweer!

Champions League:

1182486663-06.jpg

Het lijkt alsof we het relatief gezien makkelijk hebben gehad in deze poule , toch stonden we na 3 wedstrijden gewoon onderaan! Steaua speelde uitstekend in hun thuiswedstrijd tegen ons en ze behaalde een terechte 3-1 zege. Maar na een knappe 2-0 thuiszege tegen FC Porto keerde het onze kant op en plaatsten we onszelf alsnog in de eerste ronde waar Liverpool onze tegenstander werd.

1182487125-94.jpg

1182487140-53.jpg

Thuis tegen Liverpool verwacht je een dijk van een wedstrijd maar niets was minder waar , de Engelsen mochten blij zijn dat het bij 3-0 bleef een uitstekende uitgangspositie voor de return in Engeland. Liverpool opende zeer agressief en sterk en met een klein beetje geluk gingen we toch door al hadden de Engelsen in de return meer verdiend als 4 goals...

1182487311-34.jpg

1182487321-82.jpg

Twee rode kaarten en 0-1 verliezen en toch de betere zijn? Het overkwam ons , in de return maakte we het zeker goed maar na de penaltyserie toch uitgeschakeld dankzij Saviola die de bal snoeihard op de lat schoot. Jammer volgend jaar moet het beter jongens!

Wereldkampioenschap voor Clubteams:

1182487482-92.jpg

1182487506-69.jpg

De derde prijs van het seizoen werd echt simpel binnengehaald. In de halve finale had onze tegenstander geen schotkans gehad en in de finale troefden we Internacional ook simpel af. De mooiste prijs eindelijk heb ik hem!

Competitiewedstrijden:

1182488168-65.jpg

1182488178-73.jpg

1182488189-11.jpg

1182488198-57.jpg

Competitie-eindstand

1182488269-59.jpg

We werden 2 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen , vier grote prijzen dus dit seizoen! We hadden het eerder af kunnen maken maar veel belangrijke schakels raakten geblesseerd of ze werden geschorst wegens domme overtredingen. Het bestuur en de fans zijn in de wolken en ik heb meteen bijgetekend tot en met 2009. Nu ga ik mezelf beraden over de selectie , wie gaat er weg en wie komt ervoor terug?

Topscoorder: Saviola 29 goals.

Beste speler: Ronaldinho 7.55.

Beste team: Barcelona

Manager van het jaar: Wesley Hendrick.

Meeste assists: Ronaldinho.

*Beker is niet vermeld: Villareal 5de ronde thuis 1-0 uit 5-1 half B-team slaagde er niet in Villareal te verslaan.*

Geplaatst
  • Auteur

Barcelona Transfernieuws

Barcelona heeft dit seizoen flink huis gehouden op de transfermarkt. Spelers als Zambrotta en Gudjohnsen mochten vertrekken voor veel geld. Er werden een hoop jonge spelers aangetrokken die de oude garde moest doen vergeten. Een van de belangrijkste aankopen is toch wel Marcelo. De back die weinig speeltijd kreeg bij Real Madrid mag nu de concurrentie aangaan met Sylvinho op de linksback positie aangezien van Bronckhorst uitgeleend is. Best opmerkelijk , we kochten dit seizoen 2 spelers van aartsrivaal Real; Marcelo en Ramos een talentvolle 19-jarige keeper die in ons C-elftal de nodige minuten zal gaan krijgen. Verder werd Moussa Dembele aangekocht als DE opvolger van Saviola die de voorkeur heeft als spits met daarachter Et'o die terugkomt van een zware blessure waarvan hij 4 maanden moest revalideren. Ook werd Marcele Grohe gekocht ook een keeperstalent die ervaring op gaat doen bij een van onze sattelietclubs. Sinds mijn aanstelling bij Barcelona hebben wij met 2 nieuwe clubs een samenwerkingsverband opgestart namelijk met: Groningen en GAK oftewel Grazer AK. Twee clubs die onze talentvolle spelers zeker kunnen gebruiken en na het aankomende seizoen zullen we gaan kijken of het nut heeft gehad onze spelers uit te lenen aan deze subtopclubs.

Transfers In:

1182492667-38.jpg

Cardenas: Geen uitleg nodig , onze nieuwe Ronaldinho.

Grohe:Zie boven

Binsbergen: Heeft veel kans over 2 jaar onze nieuwe keeper te worden maar word nu nog uitgeleend.

Reyes:Talentvolle spits die zich mag gaan waarmaken bij een van onze sattelietclubs.

Marcelo: Onze nieuwe linksback.

Dembele: Een Belg in onze selectie die de fans in vervoering moet gaan brengen.

Nene: Aanvallende middenvelder die waarschijnlijk met Messi gaat strijden op links.

Bojovic: Gescout bij Servie topspits in wording.

Alexis: Spaanse verdediger gehaald als backup voor Edmilson.

Ramos: Zie boven

Merida: 17-jarig ubertalent dat volgend jaar speelt!

Transfers Out:

1182493020-05.jpg

Gudjohnsen: Speelde goed maar ik heb niks aan 6 spitsen en ik kon nog goed geld voor hem krijgen.

Zambrotta: Speelde maar 6 wedstrijdjes en dat is te weinig voor iemand met zoveel ervaring.

Uitgeleende Spelers:

1182493091-86.jpg

Geplaatst

Jeroen van Binsbergen kan je nieuwe keeper worden van Barcelona A?? Bij mij wordt hij meestal niet meer dan een GGD-waardige keeper.. Mooie prestaties, hoop dat je dit seizoen de andere twee prijzen ook kan pakken :)

Geplaatst
  • Auteur

Als je hem goed traint word hij gewoon A-keeper. Is een hele goede keeper zoals eigenlijk heel veel in FM :D

Geplaatst
  • Auteur

Barca bestuur nu al ontevreden

Het bestuur van Barcelona heeft na 4 wedstrijden trainer Wesley Hendrick al gewaarschuwd dat het beter moet. In de Super Cup werd uit met 3-1 verloren van Real Madrid en thuis werd er met 2-1 gewonnen. Ook in de competitie bleek Real uit met 2-1 te sterk en ook Gimnastic zette Barca voor het blok (2-1). De trainer zelf zegt dat de vorm er nog niet is bij de controlerende spelers in het elftal , mannen als Ronaldinho,Messi en Edmilson zijn continue geblesseerd en de trainer twijfelt dan ook om ze te verkopen ja dan nee. Het is afwachten wanneer de vorm van vorig seizoen terugkeerd bij de Catalanen. Hopelijk heel snel want de Champions League staat voor de deur en daar moet gepresteert worden...

Geplaatst

Hoe kom je erbij om Ronaldinho en/of Messi te gaan verkopen zeg? Dat zijn 2 ontzettende belangrijke spelers. Zonder hun kun je het wel meteen schudden en zullen ze je ontslaan. Doe dat dus niet!!!!

Geplaatst

inderdaad heel dom als je die 2 verkoopt, ronaldinho is top bij mijn game, assist leader, in het spaanse dreamteam van het jaar, europees voetballer van het jaar en ook nog eens beste speler van de club, ook messi heeft bij mij een gemiddelde van rond de 7,7

Geplaatst
Heb Ronaldinho gewoon kunnen verkopen en een regen aangetrokken die 10x beter is

Misschien in 2015 ja maar in 2008 toch nog niet ;)

Geplaatst

Waarom zou je de speler verkopen die het meest waard is in FM? Wie wil je dan als vervanger halen? Ik zou er nog even heel goed over nadenken. Ronaldinho verkopen zou ik namelijk niet slim vinden.

Maar goed, de resultaten zijn niet goed, dus misschien moet je wat.

Geplaatst

Ik zou het juist leuk vinden als je hem verkoopt. Dan kan je laten zien hoe goede manager je bent door een belangrijke speler te vervangen.

Geplaatst
  • Auteur
Waarom zou je de speler verkopen die het meest waard is in FM? Wie wil je dan als vervanger halen? Ik zou er nog even heel goed over nadenken. Ronaldinho verkopen zou ik namelijk niet slim vinden.

Maar goed, de resultaten zijn niet goed, dus misschien moet je wat.

Niet goed? 4 titels is voldoende hoor en in 2008 zijn er al betere spelers

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]