Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
hsv stadion moet Aol arena zijn en Niet HSH Nordbank Arena ofzo iets) Ik ben er zeer blij mee. Ik ga hem dalijk uitproberen.

4tro8ip.gif Tis toch egt Aol Arena, Is nou al de 2x dat de fout er in zit. En wat is dat nou voor gezeur met Roelof Luinge? Nou heet hij weereens .... Maas. Ik snap er niks van. Dick Jol is trouwens weer goed:checkit:

Ze streven er toch naar om een complete database te maken waar alles klopt.

Dus..............

• Antwoorden 65
  • Weergaven 229
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zit klose ook bij bayern?:P

Goede update,

Hij wordt alleen op dit soort dagen om het uur minder up to date

Geplaatst

als ik met de editor wil openen doet die "database failed to load" maar bij andere doet hij het wel

Weet iemand hier een oplossing voor ?!:)

Geplaatst

Knap werk. Jammer dat Zulte Waregem (de bekerwinnaar van 2005) nog Uefa Cup speelt en niet Club Brugge (de bekerwinnaar van 2006)!

Geplaatst

Mooie update maar waarom zijn Ado en AA gent weer zo goed? Ik snap de fun er niet van hoor ...

Geplaatst
als ik met de editor wil openen doet die "database failed to load" maar bij andere doet hij het wel

Weet iemand hier een oplossing voor ?!:)

ja dat heb ik ook heb het hier al een paar x gevraagt maar niemand geeft antwoord:wall:

Geplaatst

paar opmerkingen:

milito is toch eigendom (of toch tenminste gehuurd) van zaragoza?

en bij mij spelen bijvoorbeeld sunny bij valencia en ustari bij barcelona, al van het begin, dus zonder dat ze in het spel getransfereerd zijn.

heeft er nog iemand dit probleem?

en er staat bij transfers: x spelers binnengekomen seizoen 2005/06...

Geplaatst

ja bij mij is ustari ook automatisch bij barca en sunny ook automatisch bij valencai.

Ik heb de 1e seizoen met dit update afgerond maar ik kreeg heel erg veel blessures heeft dit iets met de data update te maken want ik heb gewoon 7.0.2 geinstalleerd..

Geplaatst

Moet ik een map aanmaken waar ik deze bestanden inzet? En moet ik elke keer als er een nieuwe update komt de oude bewaren of is de nieuwe update ook een update van de vorige patch?

Geplaatst

chivu speelt toch niet bij inter? mooi werk hoor, maar soms zijn jullie iets te voorbarig geweest. net zoals suazo by the way.

Geplaatst

Heb je voor deze update de laatste patch nodig? Of werkt die ook zonder de laatste patch?

Geplaatst
Heb je voor deze update de laatste patch nodig? Of werkt die ook zonder de laatste patch?

Volgens mij heb je de nieuwste patch nodig, maar je kan proberen zonder. Ik heb in ieder geval eerst 7.0.2 geïnstalleerd alvorens ik met de update aan de gang ging.

Geplaatst
  • Auteur

De vele foutjes in deze update (tenminste belangrijke fouten) heeft mij doen besluiten om een nieuwe te lanceren waarin alle bovestaande fouten en waarin de transfers van afgelopen week (Makaay e.d.) zijn verwerkt. Je vind het in een ander topic.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]