Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Waarom kan ik in het begin van het spel nog geen bondscoach worden van het -21 team? En kan het wel als de Olympische Spelen beginnen?

Geplaatst
  • Auteur

Waarom kan ik in het begin van het spel nog geen bondscoach worden van het -21 team? En kan het wel als de Olympische Spelen beginnen?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Als je -21 wil coachen moet je eerst bondscoach worden, dan bij Manager-->Opties aanvinken dat je bondscoach word van -21. Anders kan het niet

Geplaatst

Ja maar dan moet je ook gelijk het eerste elftal coachen, is redelijk dom.

Geplaatst

Je kunt 'valsspelen' en een nieuwe manager toevoegen bij het betreffende land. Je kunt dan jezelf (jouw manager die al in het spel zat) de baan van -19 of -21 aanbieden. Accepteren en je bent bondscoach van dat team, ook als je daarna weer ontslag neemt met de andere speler.

Echter ga je met het -21 team niet naar de Spelen. Dit is weggelegd voor het -23 team.

De manier is niet leuk maar het kán dus wel degelijk, succes d'r mee!

Geplaatst
  • Auteur

-21 of -23 ik bedoel hetzelfde, maar ik kan het niet aanklikken. Maar wnr kan ik dan met het -23 team aan de slag, want dat staat niet bij manageropties

Geplaatst

Volgens mij kan dat alleen als je ook bondscoach van het A-team bent

Geplaatst

Dan kan je gewoon rond de Olympische Spelen een elftal samenstellen. Ik vind dit persoonlijk het leukste nationale team. Het is tot 23 jaar dus dat zijn de talenten en de 'gearriveerde talenten' zeg maar!

Het enige minpunt is dat je geen dispensatiespelers kunt selecteren (dacht ik iig). Wat in het echt wel kan.

Geplaatst

waarom is het zo dat je nooit de wedstrijden van die teams kan zien? dan beheer je dat team wel maar de wedstrijd maak je niet mee

Geplaatst

Je kan ook nog een nieuwe manager aan maken en hem dan een baan aanbieden!!als manager van -21

Geplaatst

Ik kreeg de baan als manager van Nederland -21 gewoon aangeboden hoor??

Geplaatst

Opties, aanvinken dat je trainer van Nederland -23 wilt zijn of je ontslaat de trainer die er nu zit ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]