Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Nouja, je kan het vervelend vinden, maar ik vind het nu wel een uitdaging.

Ben nu op 22 dec. 2007. Ik zal een update in elkaar zetten als in in januari 2008 zit.

Ik kan wel laten doorschemeren dat het Europese avontuur in ieder geval nog wordt doorgezet8)

Geplaatst
  • Auteur

elbombiniiqk8.jpg

Athletic de Bilbao in Europa

Zoals verwacht werd ook de terugwedstrijd tegen Thun gemakkelijke gewonnen (2-0), waardoor we de pouleronde van de UEFA Cup hadden bereikt! We hadden een vrij makkelijke poule getroffen. Onze opponenten zouden zijn Club Brugge (Belgie), Hearts (Schotland), Mainz (Duitsland) en Blackburn Rovers (Engeland).

poulerondeuefacup0708ud0.jpg

De volle 12 punten uit 4 wedstrijden dus, het Europese avontuur is nu eigenlijk al geslaagd. In de volgende ronde treffen we Vitesse! Eindelijk weereens terug naar mijn vaderland, mede door de Intertoto heb ik afgelopen zomer totaal geen vakantie gehad. Als we Vitesse verslaag moeten we tegen de winnaar van de tweeluik tussen Feyenoord en AA Gent (Belgie). Ik er goed vertrouwen in dat we deze ploegen allemaal zouden moeten kunnen verslaan. Ons doel is nu ook doordringen tot in de kwartfinale van de UEFA Cup.

NB: Er zitten momenteel nog 6 Spaanse ploegen in de UEFA Cup en er overwinteren tevens 3 ploegen in de Champions League, dit moet haast wel een unicum zijn.

Athletic de Bilbao in La Liga

In de competitie gaat het redelijk, we hebben Sevilla en Betis ruim weten te verslaan (4-0, 3-0), maar tegelijk liepen we tegen grote nederlagen aan tegen Zaragoza en Valencia (beide 4-1 verlies). Na 15 wedstrijden (op 3 januari) staan we achtste midden in een hele grote middenmoot die van plaats 6 tot plaats 13 gaat.

Tussenstand La Liga 2007-08, 3 januari 2008

stand030108zw0.jpg

Yeste heeft zich ontwikkeld als een ware goalgetter met zijn nieuwe rugnummer 14 en doet een gooi naar de topscorerstitel dit seizoen. De aanvallende middenvelder speelde 12 wedstrijden waarin hij 11 maal scoorde.

Tussenstand Topscorers La Liga 2007-08, 3 januari 2008

topscorerslaliga0108um4.jpg

In de beker lootte we het gedegradeerde Levante. Deze werd met 4-1 (thuis) en 2-0 (uit) aan de kant geschoven. Hierna lootte we Betis, de versloegen we uit met 2-0, en de thuiswedstrijd wordt volgende week gespeeld, maar ik ga er vanuit dat we deze voorsprong niet meer uit handen geven.

Deze eerste seizoenhelft van 2007-08 is zeer geslaagd. In Europa hebben we tot nu toe alles gewonnen, in de competitie gaat het redelijk en we doe nnog volop mee in het bekertoernooi. Het enige slechte nieuws van deze seizoenshelft is de beenbreuk van Aritz Aduriz waardoor hij het complete seizoen zal zijn uitgeschakeld.

Ter volledigheid nog een screen van wat statistieken van de 10 spelers met de hoogste gemiddelde wedstrijdbeoordelingen.

athstats0108zj8.jpg

Geplaatst

ik zie je novelle nu pas eigenlijk. Leuk dat je athletic hebt gekozen. ze hebben echt heerlijke spelers en het is ook wel leuk dat je alleen basken mag kopen. het is wel een mooie uitdaging. Yeste doet het lekker hoor. Llorente had ik ook in mijn Spaanse selectie daar scoorde hij ook ongeveer 1 op 1. heerlijk spitsje.

Geplaatst

Even vlug vlug doorgenomen, wat een heerlijke novelle! Zal morgen eens de tijd nemen om 'm helemaal door te nemen, heb zelf een aantal maanden terug ook een novelle met Bilbao gehad, misschien moet je 'm eens opzoeken ;)

Geplaatst
  • Auteur
ik zie je novelle nu pas eigenlijk. Leuk dat je athletic hebt gekozen. ze hebben echt heerlijke spelers en het is ook wel leuk dat je alleen basken mag kopen. het is wel een mooie uitdaging. Yeste doet het lekker hoor. Llorente had ik ook in mijn Spaanse selectie daar scoorde hij ook ongeveer 1 op 1. heerlijk spitsje.
Ik hoop dat Yeste en Llorente beide mee mogen naar het EK2008, zou leuk zijn als daar wat Basken konden spelen.

Even vlug vlug doorgenomen, wat een heerlijke novelle! Zal morgen eens de tijd nemen om 'm helemaal door te nemen, heb zelf een aantal maanden terug ook een novelle met Bilbao gehad, misschien moet je 'm eens opzoeken ;)
Bedankt voor je positieve commentaar:thumb: Veel leesplezier morgen. Ik heb net gezocht maar kon hem niet zo 1-2-3 vinden.
Geplaatst
  • Auteur

elbombiniiqk8.jpg

We hebben een vreemde anderhalve maand achter de rug. Eerst wonnen we thuis verdiend met 2-1 van Depor. Hierna volgde de Copa Del Rey return tegen Betis. We begonnen met een 2-0 voorsprong omdat we de Groenwitten in eigen huis hadden verslagen, maar in ons eigen San Mamès kwamen we al snel 0-2 achter door doelpunten van Sobís en Solari. Pas in de 70e minuut scoorde Yeste uit een penalty terug en in de laatste minuut scoorde Fernando Llorente, die aanvankelijk rust kreeg op de bank, de 2-2. Hierna volgde de uit-ontmoeting tegen Málaga, we speelden hier heel ongelukkig 2-2, Málaga wist maar 1 schot op doel te krijgen, maar in de slotfase schoot mijn verdediger Mikel González de bal ongelukkig in eigen doel. Vervolgens lootte we Sevilla in de Copa waar we tegen de verwachting in met 1-5 (in 2 wedstrijden) van verloren. Daarna troffen we in de competitie achterelkaar Mallorca (uit), Villarreal (thuis), Atlético (thuis) en Sevilla (uit). Deze topwedstrijden wistten we allemaal we winnen, het werd respectievelijk 2-3, 4-1, 3-0 en 3-4. De grote uitblinker van deze vier wedstrijden werd publieklieveling Joseba Exteberria, die 4 maal het net wist te vinden.

Tenslotte was in het UEFA Cup toernooi Vitesse de tegenstander, ondanks een vlugge rode kaart (F. Llorente kreeg na 4 minuten rood na een vermeende elleboog) wonnen we in het Gelredome toch nog met 3-1. Joseba Llorente, Andoni Iraola en Joseba Exteberria zorgden voor de treffers.

Smet op deze maand zijn de vele blessures. Naast de beenbreuk van Aduriz ligt Yeste er nu ook een aantal weken uit en liep Mikel González gebroken ribben op.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]