Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 52
  • Weergaven 124
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Kwam je tegen Sparta op 0-2, of werd het 1-1?

1-1 werd het vrij onterecht maar gelijk van de aftrap scoorde davids:)

Geplaatst
  • Auteur

Ajax - NEC

ajaxnecla0.png

Was weer een mooie overwinning voor ons.

Ajax - AZ : KNVB Beker

ajaxazknvbpq4.png

Door na de volgende ronde via een mooie overwinning op AZ.

Ajax treft in de volgende ronde AGOVV Apeldoorn in de KNVB Beker.

FC Utrecht - Ajax

kutrechtajaxfz3.png

Vrij laat besliste wedstrijd maar toch de 3 punten.

jankovictransferqe6.png

VVV - Ajax

vvvajaxzu3.png

Makkelijke overwinning.

Ajax - Groningen

ajaxgrunnhn6.png

Groningen bleef goed weerstand geven maar toch wonnen we.

RC Genk - Ajax

rcgenkajaxrg1.png

Geplaatst voor de volgende ronde door deze makkelijke overwinning.

In de volgende Update :

- Competitie Duels

- Ajax vs Sporting

- Volgende tegenstander in de Champions League

Reactie's zijn welkom, Screens op aanvraag

Geplaatst

Ziet er allemaal heel goed uit, Huntelaar is op dreef!

Geplaatst
  • Auteur

NAC - Ajax

nacajaxbf6.png

Mooie overwinning op NAC.

Excelsior - Ajax

excelsiorajaxjz0.png

Zwakke wedstrijd dankzij Nigel toch nog 3 punten.

ajaxsportingverslagbz9.png

Ajax loot voor de volgende ronde : Inter Milan

Ajax - Roda JC

ajaxrodajcxb0.png

Weer de 3 punten binnen.

Vitesse - Ajax

vitesseajaxbh0.png

Deze wedstrijd snel vergeten en weer verder voetballen.

Ajax is geïntresseerd in Gabriel Milito

Amsterdam - Ajax is serieus geïntresseerd in de diensten van Gabriel Milito de 26-jarige Argentijn die op de centrale verdediger positie speelt, moet Jaap Stam gaan opvolgen aankomend seizoen vanwege zijn leeftijd die gaat opspelen tijdens het seizoen. Of Real Zaragoza Milito laat gaan is een andere vraag maar Ajax houd zijn ogen open en gaat binnenkort om de tafel zitten met Zaragoza.

Gabriel%20Milito.JPG

Milito in het shirt van zijn land Argentinië.

Bron : Voetbal International

deklassiekerlr9.png

Ajax - Heracles

ajaxheraclesxx5.png

Eindelijk weer een overwinning na 2x op rij puntverlies.

In de volgende Update :

- Competitie Duels

- Winsterstop

- Komt Milito? Komen er nog andere spelers

Reactie's zijn welkom, Screens op aanvraag!

Geplaatst

Gaat lekker Marci :-)

Heb je volgende keer nog effe een screen van de stand na al deze wedstrijden.

Geplaatst
  • Auteur

Heerenveen – Ajax

heerenveenajaxqy4.png

Hier kwamen we goed weg dankzij Jaap Stam.

Ajax – VVV

ajaxvvvfb8.png

Precies dezelfde uitslag als de vorige ontmoeting.

Ronald Zubar tekent contract tot 2010 bij Ajax.

Amsterdam - Vanmiddag heeft Ronald Zubar zijn contract getekend bij Ajax, de 21-jarige fransman is blij met zijn transfer naar Ajax. Zubar komt voor €9,250,000 over van Olympique Marseille. Marciano Bos is blij dat Ronald is gekomen want Jaap Stam ligt er ongeveer 5 maanden uit met een beenbreuk en Zubar moet het gaan opvangen.

zubar-bleu.jpg

Zubar in het shirt van Frankrijk.

Bron : Voetbal International.

AGOVV – Ajax Knvb Beker

agovvajaxknvbpm6.png

Redelijke overwinning, maar was niet tevreden over het spel.

Ajax speelt in de volgende ronde tegen PSV

De Graafschap – Ajax

graafschapajaxff7.png

Makkelijke overwinning minder groot als de vorige keer.

Solano voor 2 seizoenen naar Ajax.

Amsterdam - Nolberto Solano gaat aan het eind van dit seizoen naar Ajax toe. Solano kan transfervrij overkomen en Bos heeft dan zijn ervaring er weer en rechtsbuiten. Ajax was al enige tijd op zoek naar een rechtsbuiten ondanks dat Kennedy Bakircioglü deze rol goed opvulde, wou Bos een echte rechtsbuiten. De 32-jarige Solano is blij met zijn transfer en gaf te kennen graag in de Champions League te kunnen spelen, voorlopig kan zijn droom nog uitkomen want Ajax staat aan kop in de Eredivisie.

player-image-26774.jpg

Solano in actie voor Newcastle United.

Bron : AD Sport

Ajax – FC Twente

ajaxfctwentedd9.png

Jammer genoeg in de blessure tijd de gelijkmaker.

Ajax – Willem²

ajaxwillemgv3.png

Moeizame overwinning maar toch de 3 punten.

De stand :

standeredivisiewm1.png

In de volgende Update :

Competitie Duels

Inter Milaan – Ajax

Ajax – Inter Milaan

Ajax – PSV

Ajax – PSV bekerduel

Reactie's zijn welkom, Screens op aanvraag!

Geplaatst
  • Auteur

Internazionale - Ajax

interajaxga3.png

Jammer van dit verlies, maar ik kijk uit naar de return.

Ajax - PSV KNVB Beker

ajaxpsvknvbbza2.png

Weer een stap verder voor de beker.

Sparta de volgende tegenstander in de beker

Ajax - PSV

ajaxpsvsm4.png

Terechte uitslag, de ploegen gingen gelijk op.

ajaxinterverslaglk9.png

In de volgende update :

- Competitie duels

- Word Ajax kampioen?

- Komen er nog meer spelers? En wie vertrekken er?

Geplaatst

Screentje huntelaar?

T ziet er voor de rest prima uit!

Geplaatst

Jammer dat je uit de CL ligt.

Maar in de competitie gaat het uitstekend

Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

AZ - Ajax

azajaxch8.png

Weer een overwinning erbij tegen AZ.

Ajax - Sparta

ajaxspartaox4.png

KAMPIOENEN OLE OLE.

Ajax en de supporters vieren 30ste landstitel

Amsterdam- In Amsterdam is een groot feest momenteel bezig op het leidseplein. De supporters van Ajax vieren de landstitel die vanmiddag behaald is en doen dat samen met de Ajax spelers. De spelers staan op het bordes en komen één voor één op het bordes en laten de schaal steeds zien.Als laatste komt Marciano Bos het bordes op en vertelt dolblij te zijn met de titel en dat hij hoopt dat er snel een nieuw contract komt want Bos wil dolgraag bij Ajax blijven. Het feest ging nog een uur door met de spelers en supporters daarna keerden de spelers langzamerhand terug naar het stadion en gingen daarna naar huis toe.

320916+s(350!x300!)

De supporters vieren feest.

NEC - Ajax

necajaxnv5.png

Mooie overwinning.

Ajax - FC Utrecht

ajaxfcutrechthj2.png

We waren heel koelbloedig voor het doel!

FC Groningen - Ajax

fcgrunnajaxrw1.png

Jammer dat er niet meer in zat dan een gelijkspel.

Ajax - NAC

ajaxnacga6.png

Mooie afsluiting van het seizoen in de competitie

Ajax volgt Alvaro Recoba

Amsterdam - Ajax volgt de 31-jarige Alvaro Recoba van Internazionale. De Uruguayaan is op het zijspoor beland, en mag uitkijken naar een nieuwe club. Ajax is geïntresseerd en het mexicaanse Chivas. Recoba moet naar verluid tussen de 1,600,000 en 2,000,000 € gaan kosten.

Bron : Voetbalzone

Bos tekent contract tot 2012 bij Ajax.

Amsterdam - Vanmiddag heeft Ajax coach een contract tot 2012 getekend. De Amsterdammers waren blij met zijn prestaties en kreeg als beloning een nieuw contact tot 2012. Marciano Bos hoopt nog vele prijzen te kunnen winnen met Ajax, en de volgende prijs is de KNVB beker want die wedstrijd staat nog op het programma. Hiervoor moet eerst Sparta worden verslagen in de Halve Finale!

Sparta - Ajax KNVB Beker

spartaajaxknvbme9.png

Zarate was de man van de beslissende strafschop

Ajax - Feyenoord Finale KNVB Beker

ajaxfeyenoordfinalebc4.png

Zarate deed het voor ons om de beker te winnen.

Ajax pakte de Dubbel

Amsterdam - Ajax heeft vanavond de dubbel gewonnen. Ajax versloeg in de finale van de KNVB beker Feyenoord met 3-2 in hun eigen kuip en zo was de eerste overwinning van De klassieker voor Ajax. Ajax kwam op een 2-0 voorsprong maar gaf die uit handen in de 75ste minuut maakte Mauro Zarate de winnende goal en Ajax vierde feest.

641989_610_1163149566874-cup.gif

Feestvreugde in heel Amsterdam.

De Prijzen van het seizoen en de Champions League.

Talent van het jaar

babeltalentvhjaardw8.png

Speler van het jaar

sneijderspelervhjaarbx0.png

Topscoorder van het seizoen

huntelaartopscoorderbb5.png

Manager van het jaar

managervhjaaroc5.png

Beste speler van Champions League

huntelaarclfg8.png

Dreamteam Champions League

dreamteamclvx0.png

De statistieken en de Eindstand

statistiekenhf5.png

eindstandjo2.png

@Gravit: Screen Huntelaar

huntelaargx4.png

In de volgende Update:

- De voorbereiding

- Transfer nieuws

Reacties zijn welkom, Screens op aanvraag!

Geplaatst

Proficiat met je kampioenschap om daar maar eens mee te beginnen en ik geloof dat je dat zo ongeveer aan 2 spelers te danken hebt nietwaar? Aan Sneijder en Huntelaar anders was jij geen kampioen geworden volgens mij.

Het is zeker leuk dat je ook de beker hebt binnengesleept omdat de dubbel winnen nu eenmaal altijd leuk is.

Je hebt wel ontiegelijk veel prijzen gewonnen met jouw team zeg. Dat is je haast niet voor te stellen wat jij hebt allemaal.

Geplaatst
  • Auteur
Proficiat met je kampioenschap om daar maar eens mee te beginnen en ik geloof dat je dat zo ongeveer aan 2 spelers te danken hebt nietwaar? Aan Sneijder en Huntelaar anders was jij geen kampioen geworden volgens mij.

Het is zeker leuk dat je ook de beker hebt binnengesleept omdat de dubbel winnen nu eenmaal altijd leuk is.

Je hebt wel ontiegelijk veel prijzen gewonnen met jouw team zeg. Dat is je haast niet voor te stellen wat jij hebt allemaal.

Sneijder en Huntelaar waren ook heel belangrijk voor me. Maar Mauro Zarate heeft ook voor wat belangrijke doelpunten gezorgt. Ik stond zelf ook versteld te kyken dat ik zoveel prijzen heb gepakt vooral die van Huntelaar beste in de Champions League had ik niet verwacht. Morgen komt er weer een nieuwe update:)

Geplaatst
  • Auteur

Na een prachtig eerste seizoen bij Ajax, heb ik een lekkere vakantie genomen aan de spaanse Costa's. Samen met mijn vriendin op het strand bijkomen van het mooie seizoen en lekker genieten van de vrije tijd die ik nu heb. Ondertussen ben ik ook nog in contact gekomen met mijn oude jeugd vriend Dennis Bergkamp. Dennis was hier om bij de jeugd van Barcelona te kyken voor talenten die naar Arsenal kunnen verhuizen, ik ging een dag met hem mee en we hebben vele momenten uit onze jeugd besproken vooral de tijd dat we samen bij onze oude voetbalclub was geweldig. Na de mooie vakantie aan de spaanse Costa's ging ik weer terug naar huis en me voorbereiden op de eerste training die voor 23 Juli moest worden afgewerkt. De nieuwe gezichten Nolberto Solano, Ronald Zubar die er al eerder was worden gepresenteerd. En in de voorbereiding nam ik de volgende jeugd spelers mee :Vito Wormgoor,Chakib Tayeb, Branislav Jankovic, Vurnon Anita en Mitchell Donald.

Wigan Athletic - Ajax

wiganajaxhj4.png

Mooie opening voor het begin van het nieuwe seizoen.

Alicanté - Ajax

alicanteajaxtp1.png

Eerste overwinning was binnen.

Ajax Cape Town speler naar het echte Ajax

Amsterdam - De 18-jarige Mkhanyiseli Siwahla is naar Ajax gekomen voor 375,000 aan opleidingskosten. De rappe rechtsbuiten is blij dat Ajax hem heeft aangetrokken maar rekent er niet op dat hij meteen een basisplaats zal krijgen. Nolberto Solano zal deze speler begeleiden en hem helpen zich beter te ontwikkelen. Siwahla zal ze minuten wel krijgen maar Marciano Bos kijkt het tot de winterstop aan en anders verhuurt hij hem aan Omniworld, de satellietclub van Ajax.

img4006_re.jpg

Siwahla in het shirt van Cape Town

Bron : http://www.ajax.nl

Rayo - Ajax

rayoajaxnk8.png

Slechte wedstrijd

Mijn oordeel over de voorbereiding : Ik ben niet echt tevreden met de behaalde resultaten, ondanks dat ik wel veel heb gerouleerd en nieuwe dingen uitgeprobeerd en bekeken welke spelers bij de A-selectie blijven.

Ajax wint weer de Johan Cruijff Schaal.

Amsterdam - Ajax heeft vanavond voor de 4de keer op rij het versloeg PSV met een minimaal verschil van 1 doelpunt die pas laat werd gemaakt door invaller Kennedy Bakircioglü. De wedstrijd verliep rustig tot rust en na rust gingen beide ploegen aanvallender spelen. PSV gaf veel druk maar kreeg de bal maar niet voorbij Maarten Stekelenburg in de 71ste minuut pakte Wesley Sneijder zijn tweede gele kaart en mocht vertrekken. Ajax met 10 man en PSV nog met 11 man, PSV bracht een extra aanvaller erin om te profiteren van de man minder bij Ajax. Totdat Kennedy Bakircioglü werd vrijgespeeld door Babel en hem beheerst afmaakte in de 88ste minuut en PSV was er kapot van en gaf geen weerstand meer.

ajaxpsvjcsig5.png

Ajax - FC Twente

ajaxfctwentekb7.png

De eerste competitie zege binnen.

In de volgende update :

- Competitie Duels

- Champions League poule

- Transfer nieuws

Reacties zijn welkom, Screens op aanvraag!

Geplaatst
  • Auteur

Mensen ik ga vanaf morgen op vakantie en kom 10 augustus terug dan komen er weer update's

Geplaatst

Een fijne vakantie, als je terug bent wil ik wel even weten hoe Henk Timmer een eigendoelpunt heeft gemaakt? Hij is de keeper, dan wil ik wel even zijn positie weten waar die in de wedstrijd stond, vind het vreemd al thans een keeper met een eigendoelpunt is bij mij nog nooit voorgekomen...

Geplaatst
  • Auteur

Ik prestenteer nu even een deel samengevat tot de winterstop daarna weer gewoon paar wedstrijden per keer.

De Wedstrijden

wedstrijdendeel1xn5.png

wedstrijdendeel2ym3.png

De stand

standwinterstoppf2.png

De statistieken

statistiekenvv1.png

Ajax trekt per direct Royston Drenthe aan,Recoba einde van het seizoen Ajacied.

Amsterdam - Ajax heeft Royston Drenthe voor €6,000,000 aangetrokken. De speler van Feyenoord is per direct naar Ajax hij zal dit seizoen op t middenveld uit de voeten komen en ook de seizoen daarop volgend. Ook volgt hij Edgar Davids aan het einde van het seizoen op. De andere aankoop Alvaro Recoba zal de stand in voor Wesley Sneijder worden maar ook misschien de opvolger van Sneijder want er zijn een menig clubs geïntresseerd in hem waaronder : Chelsea, Olympique Lyon en Real Madrid.

Bron : http://www.vi.nl

Amerikaanse Tour

amerikaansetourez3.png

In de volgende Update:

- Competitie gaat weer verder

- Beker duel tegen FC Twente en volgende tegenstander bij winst

Reactie's zijn welkom en screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur
Glenn Johnson en Lassana Diarra naar AJAX.

Amsterdam - Vandaag heeft Ajax bekend gemaakt dat Glenn Johnson en Lassana Diarra eind volgend seizoen bij Ajax gaan spelen. Martin van Geel was zeer tevreden dat Johnson en Diarra dat ze zo snel naar Ajax wouden komen terwijl ze ook in de Premier League konden blijven spelen. Glenn Johnson zal met Gregory vd Wiel en John Heitinga om de rechtsback plaats gaan strijden, terwijl Lassana Diarra het tegen Hedwiges Maduro en Nigel de Jong op moet gaan nemen voor de verdedigende middenvelder positie. Er mogen ook een aantal spelers vertrekken de volgende namen mogen er weg :Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Laurent Delorge, Dennis Gentenaar, Gabri en Nicolae Mitea.

bron :http://www.ajax.nl

FC Twente - Ajax [KNVB Beker]

fctwenteajaxknvboq0.png

Na een leuke en mooie pot trokken wij aan het langste eind door Royston Drenthe in zijn eerste officiele wedstrijd voor Ajax

De volgende tegenstander is : FC Dordrecht in de kwartfinale KNVB Beker

Ajax - Fortuna

ajaxfortunazv2.png

Vrij simpele overwinning voor ons.

NAC - Ajax

nacajaxuv9.png

Klaas-Jan behoedde ons voor een nederlaag.

Ajax - Excelsior

ajaxexcelsiorlt3.png

Magere overwinning in een vrij aardige wedstrijd.

In de volgende update :

- De heen en return wedstrijd tegen Man Utd (eerst Ajax - Man Utd)

- Competitie wedstrijden

- Beker duel

Geplaatst

Lekkere pot was dat tegen FC Twente zeg als je het daar voor elkaar krijgt om met liefst 4-5 te winnen en de supporters dus 9 doelpunten voorschotelen dat doet lang niet iedereen je na!

Johnson en Diarra zijn goede aankopen alleen begrijp ik niet dat je alle posities driedubbel bezet wil hebben met spelers. Ik vind persoonlijk dat je dan een veel te grote selectie krijgt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]