Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Had ik die speler maar:

Iedereen heeft het wel eens: Een transfer ketst op het laatst af en degene die je bijna aan je club had verbonden wordt een geweldige speler bij een andere club. Wat is er gebeurt? Niet door Medische keuring? te weinig geld? contract niet in orde? Of had je een speler op 't oog en ben je die helemaal vergeten?

Post hier de speler die je wou maar uiteindelijk ergens anders sterspeler is geworden:

Ik:

• Naam: Anderson

• Club: FC Porto

• Reden: Hij wou een Wedstrijdpremie, had ik die gegeven wou ie weer eentekenpremie heletijd achter elkaar door op ten duur was ik er zat van

• Mijn Club: Feyenoord

• Nu Sterspeler bij: Barcelona

Geplaatst
  • Auteur

Had ik die speler maar:

Iedereen heeft het wel eens: Een transfer ketst op het laatst af en degene die je bijna aan je club had verbonden wordt een geweldige speler bij een andere club. Wat is er gebeurt? Niet door Medische keuring? te weinig geld? contract niet in orde? Of had je een speler op 't oog en ben je die helemaal vergeten?

Post hier de speler die je wou maar uiteindelijk ergens anders sterspeler is geworden:

Ik:

• Reden: Hij wou een Wedstrijdpremie, had ik die gegeven wou ie weer eentekenpremie heletijd achter elkaar door op ten duur was ik er zat van

Geplaatst
  • Auteur

Had ik die speler maar:

Ik:

Geplaatst

Misschien ook leuk om dit topic te zetten, welke spelers je wel gehaald heb maar ook spijt kreeg. Omdat je bijv. teveel betaalde of meer verwachtte

Geplaatst
Misschien ook leuk om dit topic te zetten, welke spelers je wel gehaald heb maar ook spijt kreeg. Omdat je bijv. teveel betaalde of meer verwachtte

Dat kan ook wel bij miskopen..

OT

Ik kan Anderson halen met AIK!

Maar beetje jammer dat ik net 2 andere hele goede AMC's heb gehaald..

Ik heb besloten hem niet te halen omdat hij buit EU is.

Geplaatst

Met Ajax, heb ik spijt dat ik 25 miljoen voor Bojan heb uitgegeven. Ik heb spijt omdat ik Huntelaar en Aguero in de spits heb staan, daarnaast moet ook Mokoena nog aan zijn minuten komen.

Geplaatst

Ik heb spijt dat ik Aliadaire haalde naar PSG.....vooral omdat ik een half jaar later Huntelaar haalde die het nu prima doet met Uche in de spits en Rothen en Edu voor je voorzetten zorgen...

Aliadaire is nu irritant aan het doen en het team aan het opstoken....dus heb hem naar het 2e getrapt en op de TL gezet..

Geplaatst

Ik haalde zonder succes Maicosuel naar Internacional... Na drie wedstrijden raakte hij geblesseerd voor 6 maanden. En z'n stats zijn er nooit meer bovenop gekomen.

Vervolgens verkocht ik hem en toen werden zijn stats weer beter

Geplaatst

Ik was laatst x manchester united, ik wil fabregas, fabregas wil naar mij, maar kom er met arsenal maar niet uit, ik wou hem zo graag vet goede stats enzo presteerde bij arsenal vet goed..wil er 80 miljoen voor geven maar het lukt maar niet, een maand later hebben chelsea en arsenal een akkoord voor 45 miljoen euro!!!:@

Bij mij was de rede dat ze hem niet aan een concurent willen verkopen, en is chelsea dat dan niet??!!!:@

Geplaatst

Je had moeten aanpappen met Wenger. Benitez verkocht een speler voor een schijntje aan mij omdat wij zulke goede vrienden waren :P

Geplaatst

Naam: Kristofer Haestad

Club: IK Start

Reden: Hij kostte 1,5 miljoen euro en dat was alles wat ik nog had. Ik besloot hem niet te halen, want zijn verhuurperiode bij Wigan was ook niet echt succesvol verlopen. Uiteindelijk ging hij voor 925K naar Man Utd en speelt daar in de basis, zijn waarde is momenteel €6.500.000

:cry: :cry: :cry:

Geplaatst

Naam: Jorge Hernandez (regen)

Club: Atlanta

Reden: Hij viel me al op bij een toernooi, maar dachrt in Vela, die het seizoen erna gratis naar Man U ging een goede 10 te hebben. (later kwam ik er achter dat ze pa 194 was

Mijn Club: Feyenoord

Nu Sterspeler bij: Real Madrid

Geplaatst
  • Auteur

Naam: Ustari

Club: Indienpente

Reden: Hij koos voor Ascoli, daarna verkocht voor zo'n 20 miljoen aan Man Utd

Mijn Club: Feyenoord

Nu Sterspeler bij: Manchester United

Geplaatst

Een speler uit mijn reserve elftal.

Naam: Paul Campion

Positie: Doelman

Leeftijd: 20jaar - toen ik hem verkocht was hij 18 jaar

Reden: Jeugdige keeper die de komende 2 seizoenen geen basisplek zou krijgen, toen Newcastle United ruim 6 a 7 miljoen bood mocht hij gaan.

Mijn Club: Arsenal

Nu Sterspeler bij: Manchester United (heeft zelfs status wonderkind gekregen in die 2 seizoenen)

Geplaatst
  • Auteur

Mag ik een screentje zien? lijkt me wel goeie speler!:P

Geplaatst
  • Auteur

Hahaha, Logisch?

Geplaatst

In mijn game heeft utrecht net Forlan en milan Baros aangetrokken

En ik ben niet fc utrecht

Geplaatst
  • Auteur

Welk seizoen dat dan?

Geplaatst
Messi, C. Ronaldo, Robben en Higuain wilden niet naar mijn Utrecht komen :(

Ach sirkeith, je hebt toch Aguero, Marcelo, Ratinho, Guardado, Zuniga, Klose enz allemaal al :checkit:

Geplaatst
Naam: Alex

Club: PSV

Reden: Haalde ze neus op voor Barcelona? :S

Mijn Club: Barcelona

Nu Sterspeler bij: Chelsea :(

niet als je bedenkt dat Chelsea een rivaal is van Barca :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]