Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Naam: Alex

Club: PSV

Reden: Haalde ze neus op voor Barcelona? :S

Mijn Club: Barcelona

Nu Sterspeler bij: Chelsea :(

Dat had ik ook maar dan met de guzman. Hij haalde z'n neus op voor liverpool:S

Geplaatst

Ik had een bod op Zaccardo gedaan, bod werdt geaccepteerd.

Ik had in de media al me interesse in hem laten blijken en toen had hij gereageerd dat hij het vleiend vond dat z'n club als Fiorentina interesse toont, en dat ie daar niet lang over na hoefde te denken..

Dus ik bied een contract naar wat hij vroeg, verhoog zelfs nog even de tekenpremie.

Paar dagen later verlengd die opeens ze contract bij Palermo:cry:

Dan baal je, want hij is echt goede verdediger:whistle:

Geplaatst

Ik kocht in men eerste seizoen zo'n 13 talenten aan, samen voor nog geen miljoen. Voor de doorverkoop enzo...

1 daarvan was Nahuel Fernandez Silva, na het eerste seizoen vertrokken hij en 8 andere van "de groep" vrij omdat ze niet genoeg groeiden. Nu (2010) kom ik Marseille tegen in mijn CL Groep, ik verlies uiteindelijk 3-2, door een doelpunt van, jawel, die zelfde Nahuel. Ik kijk en nu blijkt hij een waarde van 12 miljoen te hebben en zelfs de status wonderkind

Geplaatst

Ik bekijk spelers die ik heb verkocht altijd nog een paar keer daarna. Wel kut voor je zoiets. En je hebt niks aan hem gehad. Zijn de andere 5 talenten nog uit de verf gekomen?

Geplaatst

Nooit laten gaan, verkoop ze anders voor €0,- + 50% procent doorverkoop, krijg je in 90% van de gevallen ook nog geld na een periode.

Geplaatst
Ik bekijk spelers die ik heb verkocht altijd nog een paar keer daarna. Wel kut voor je zoiets. En je hebt niks aan hem gehad. Zijn de andere 5 talenten nog uit de verf gekomen?

De andere 5 zijn gewild door clubs als Real, Bayern, Newcastle, Lyon, Besiktas, Werder en Sevilla

Ik kan dus vrij zeker zeggen van wel ja

Geplaatst

ik heb nicolas millian 7 jaar geleden gekocht en ontwikelde zich goed maar doordat ik steed beter spitsen kocht en hem geen kans gaf wou hij vertrekken er kwam een bod van 16 mil en had hem maar gehaald voor 325k dus dacht weg ermee arsenal kocht hem dus en zelfde seizoen bezorgde hij arsenal he CL door 16 goals te maken

Geplaatst

Tsja, Millan is het grootste talent van FM 07 dus kan eigenlijk ook niet begrijpen dat er betere waren :cab:

Geplaatst

Naam: Luka Modric

CLub: Dinamo

Reden: Reden wilde wel, maar verlengde, hoefde alleen nog maar een krabbel, was ZEER geinteresseerd

Nu Sterspeler: AZ

Geplaatst

Naam: Arne Nilis

Club: Charleroi

Reden: Ik viste hem op uit de jeugd van RC Genk en verhuurde hem voor 2 seizoenen aan Olympic Charleroi,toen hij terugkwam liep zijn contract af wat ik dus niet wist.Hij aanvaardde het voorstel van Feyenoord.

Nu Sterspeler bij: Manchester United

Geplaatst

Naam: Marcelo

Club: Real Madrid

Reden: Ik had een linksback nodig, en had teveel geld. Bood 29 miljoen op een jonkie van 18 want zijn stats zijn ongelovelijk. Bod werdt geaccepteert bood een contract aan van 77.000 per week, maar besloot op het laatste moment om niet te komen dus ben ik maar voor Del Horno gegaan.

Mijn Club: Fc Bayern München

Nu Sterspeler bij: Real Madrid

Leuk topic.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]