Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
begin je dus in deze update ook in 2007/2008 en zit Mike Mampuya al bij vvv en Milano Koenders bij AZ.

nee, je begint gewoon in 2006/07 maar alle transfers die de afgelopen weken bekend zijn gemaakt zitten erin

• Antwoorden 144
  • Weergaven 508
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

hoe komt het dat wanneer ik een update uitpak, dat mijn fm gaat flippen ? iemand raad ?

Geplaatst
Schitterend dat er zo snel weer een nieuwe update is. :thumb:

Nog een paar kleine opmerkingen:

- Gvozdenovic is einde contract bij club brugge.

- Gent speelt nog niet in het arteveldstadion.

- Reputatie van Gent continentaal terwijl Club en Rsca nationaal is? Nice one.

Grtz

Inderdaad is raar sinds die updates dat Gent altijd kampioen wordt. Ook speelt Genk nu in het Jules Ottenstadion klopt dus niet... Jammer dat die namen zo op elkaar lijken dan is een foutje snel gemaakt

Geplaatst
  • Auteur
Schitterend dat er zo snel weer een nieuwe update is. :thumb:

Nog een paar kleine opmerkingen:

- Reputatie van Gent continentaal terwijl Club en Rsca nationaal is? Nice one.

Grtz

Inderdaad is raar sinds die updates dat Gent altijd kampioen wordt. Ook speelt Genk nu in het Jules Ottenstadion klopt dus niet... Jammer dat die namen zo op elkaar lijken dan is een foutje snel gemaakt

Heb net ff gekeken: reputatie's zitten geen fouten in: Anderlecht 1e en Gent is pas 6e oid. De stadionnamen zouden nu wel moeten kloppen.

Geplaatst

Zitten de transfers van Nani, Anderson en Hargreaves naar Man Utd hier ook al in of nog niet ?

Geplaatst
Is enkel Nederland aangepast?

Als het goed is is alles aangepast.

Ja, die zitter er dus in....

Geplaatst

Metzelder is maar 200K waard. Een bod van 2 miljoen wordt al geaccepteerd, dit lijkt me niet helemaal realistisch;)

Drenthe ging bij mij voor 9 mil naar real madrid is dat ingeprogrameerd of puur toeval?

Geplaatst
Zitten de transfers van Nani, Anderson en Hargreaves naar Man Utd hier ook al in of nog niet ?

Zitten erin!

Geplaatst
fm07/data/db

daar mapje in kopieren

Oke, daar staat ook: 700

En nog zo'n update bij mij

Moet ik die eerst verwijderen of hoeft dat niet?

Geplaatst

Updates

Ik probeer nu de alle datebase updates te downloaden. Ik heb ze in de map geplaatst maar ze verschijnen niet in het spel. Ik heb ook de eerste patch geinstalleerd maar ook dit lijkt niet te helpen.. Wie kan mij helpen de data updates in het spel te krijgen..:)

Vriendelijke groet..:checkit:

Geplaatst

Dan krijg ik 7.02 te zien dat klopt wel.. Maar als ik dan met een club speel dan zijn de transfers nog onjuist: Gio nog bij barca.. Beckham bij real enz. Ik heb wel de laatste update geinstalleerd..:S

Geplaatst

Hij doet het inmiddels.. Ik had ze in de verkeerde map "db" gezet. Er zijn er twee.. Maar als ik een spel start, welke moet ik dan kiezen: Patch 7.0.2 of MU Update XII ..?

Geplaatst

Er zitten dus nog veel fouten in (eduardo & metzelder).

Ik wacht wel tot de volgende update waar righters en de ridder ook hopelijk al bij de goede clubs zijn geplaats.

En misschien Tomasson bij Feyenoord :clap:

Geplaatst
Er zitten dus nog veel fouten in (eduardo & metzelder).

Ik wacht wel tot de volgende update waar righters en de ridder ook hopelijk al bij de goede clubs zijn geplaats.

En misschien Tomasson bij Feyenoord :clap:

Och, gewoon even zelf voor Peter Bosz spelen..:thumb:

Geplaatst

zoals hierboven gemeld staat zegt iemand dat eduardo van dinamo zagreb naar porto is verhuist maar hij is sinds twee dagen naar arsenal.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]