Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zijn de competities ook aangepast in deze update? :)

KOMT ER NOG ANTWOORD OP MIJN VRAAG WANT VOLGENS MIJ WORDT IK GEWOON TOTAAL GENEGEERD HIER :wall:

Volgens mij wel!

• Antwoorden 144
  • Weergaven 508
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Btw? ik vind het wel stom dat Leonardo in het begin dus nog 11-12 maanden onbeschikbaar is..

Dat is die hoogstens nog maar 2/3 ... ??

En van mij mag "van Persie" ook de Rechtsbuiten positie mogen hebben ;).. Aangezien die daar toch echt met het NL elftal speelt.. en OOK wel eens bij Arsenal, en op rechts beter is dan links..

En speelt rc genk bij jou in het stadion van aa gent,of niet?

Geplaatst
Btw? ik vind het wel stom dat Leonardo in het begin dus nog 11-12 maanden onbeschikbaar is..

Dat is die hoogstens nog maar 2/3 ... ??

En van mij mag "van Persie" ook de Rechtsbuiten positie mogen hebben ;).. Aangezien die daar toch echt met het NL elftal speelt.. en OOK wel eens bij Arsenal, en op rechts beter is dan links..

Dan start je de editor op en verwijder je de blessure als je het zo irritant vind ;)

Geplaatst
  • Auteur
Giovanni van Bronckhorst moet een V/VV L ,VM zijn.

Dat heb ik al veranderd...komt in de volgende update

Geplaatst

Heb hem gedownload. Nou heb ik eerst dat bestandje zelf in db gezet, dat lukte niet. Toen heb ik het uitgepakt met winzip en hetgene wat erin stond in db gezet. Beide lukte niet, nou vraag ik me dus af wat doe ik fout?

Geplaatst

ik heb hem gedownload en geinstalleerd in fm07/data/db en de update werkt niet.als ik een spel wil opstarten werkt enkel de 7.01 en het origineel( ik heb ook 7.02, maar die werkt nu niet meer).weet iemand wat het probleem is?moet ik de update in 7.02 kopieren ofzo?

Geplaatst
je moet eerst 7.0.2 hebben dan kun je de rest erop zetten....

Heb er niks opgezet maar als ik FM opstart staat bovenaan: Football Manager 2007. Versie 7.0.2

Geplaatst

kan iemand hem voor mij even ergens anders (sendspace bijv.) uploaden? Rapidshare doet bij mij vaak nogal moeilijk. Nu zit ik aan de dagelijke max. omdat een of andere flippo hier in huis er vanmorgen al van alles heeft gedownload.

Geplaatst

Update

Naam van de Download:MU Data Update XII

Omschrijving: Nieuwe data update aangezien er een paar belangrijke fouten zaten in de vorige.

Maker(s): Patrick Steenbergen & Robin In 't Hout

Link:

http://rapidshare.com/files/40269084/MU_Data_Update_XII.rar

Waarom kan ik die DAtabase niet inladen in de Editor van Fm?? wil ff charismatig en Beerens en nog wat aanpassen....Huysgems...

Geplaatst

Je zit in het verkeerde topic vriend, ik raad je aan het eens bij helpdesk te proberen.

Geplaatst

Helpdesk verwijs ik je door.. Maar kan hem zelf ook wel beantwoorden.. Beste download je hem, daarna kun je hem aanpassen, zoals iedere andere DB.

Geplaatst

al die kleine foutjes zoals de posities van een voetballer, die kun je zelf ook wel veranderen in die editor die je tijdens het spel moet aanzetten

Geplaatst

Tja, er staat hiero geen Editor op ;).. (geen savegame ding)

Is en blijft cheate :D

Geplaatst

Ik down hem wel als de transferperiode irl om is. Dan heb ik de contracten enzo allemaal in orde, nu hou ik hem zelf wel ietwat up to date wat betreft de belangrijkste transfers

Geplaatst
Ik down hem wel als de transferperiode irl om is. Dan heb ik de contracten enzo allemaal in orde, nu hou ik hem zelf wel ietwat up to date wat betreft de belangrijkste transfers

Met welk programma doe ja dit dan als ik vrage mag, kan ik het ook doen :mrgy:

Geplaatst

oohwja tomasson speelt nog steeds bij stuttgart terwijl hij al een half jaar bij villareal speelt..maar die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Geplaatst
  • Auteur
oohwja tomasson speelt nog steeds bij stuttgart terwijl hij al een half jaar bij villareal speelt..maar die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Tomasson was verhuurd aan Villarreal een half jaar. Aangezien dat vorig seizoen was speelt hij nu weer bij VfB.

Edit: het is definitief: Tomasson naar Villarreal.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]