Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zijn daar nog nieuwe spelers naartoe gegaan dan?

MIlito is er nog heen gegaan maar weet nog niet of die er al bij zit bij die allerlaatste update

• Antwoorden 144
  • Weergaven 508
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jammer dat zo'n goeie update verpest wordt door zo'n dingen.

Zie ook niet zo snel in wat dat met de update te maken heeft...

Geplaatst
awoeve6.jpg

:checkit: tja , KAA Gent is dan ook een wereldploeg in wording hé :huhu:

zeg ik heb eigenlijk nog een belangrijke vraag , Milan en zo starten steeds met die strafpunten , kan da echt nie weggewerkt worden ??? want dat vind ik echt ergerlijk hoor.

greeeetzzzz

Geplaatst

zeg ik heb eigenlijk nog een belangrijke vraag , Milan en zo starten steeds met die strafpunten , kan da echt nie weggewerkt worden ??? want dat vind ik echt ergerlijk hoor.

greeeetzzzz

kan Huntelaar niet bij ajax weggehaalt worden want hij scoort de hele tijd tegen mij, echt ergelijk.......

Waarom zou hij dat moeten aanpassen? Zo is dat irl ook.

Geplaatst

Zie ook niet zo snel in wat dat met de update te maken heeft...

En waarom niet? Telkens als ik een game speel met deze update speelt AA Gent en Ado den Haag halve finales vd uefa cup etc. (Nu wint AA gent de Uefa Cup zelf al in z'n eerste seizoen) Met de gewone 702 update heb ik die problemen niet hoor. Ik heb niets tegen deze ploegen hoor, voor hetzelfde geld was het fc mongolie, maar ik vind het jammer dat er mensen zich bezighouden met deze teams serieus te overraten want de update zelf is telkens zeer goed met al de nieuwe transfers etc. En jullie kunnen zich daar missschien niet aan het storen maar ik vind het totaal onrealistisch.

Geplaatst

Update is wel leuk, alleen het zorgt er wel voor dat alle potentiële topspelers van kleinere clubs zijn weggekocht.

Worden de financiën door de update dan ook bijgewerkt? (ivm verkregen transfer inkomsten)

Geplaatst

En waarom niet? Telkens als ik een game speel met deze update speelt AA Gent en Ado den Haag halve finales vd uefa cup etc. (Nu wint AA gent de Uefa Cup zelf al in z'n eerste seizoen) Met de gewone 702 update heb ik die problemen niet hoor. Ik heb niets tegen deze ploegen hoor, voor hetzelfde geld was het fc mongolie, maar ik vind het jammer dat er mensen zich bezighouden met deze teams serieus te overraten want de update zelf is telkens zeer goed met al de nieuwe transfers etc. En jullie kunnen zich daar missschien niet aan het storen maar ik vind het totaal onrealistisch.

Die dingen heb je ook zonder dat je een update of patch installeert zitten gewoon een aantal mensen die hun favo club beter maken, doe je niks aan.

Geplaatst
  • Auteur

Die dingen heb je ook zonder dat je een update of patch installeert zitten gewoon een aantal mensen die hun favo club beter maken, doe je niks aan.

1) Het is geen verplichting om met deze Update te spelen!

2) Ik ben een Hollander en absoluut geen fan van AA Gent laat staan dat ik er ook maar 1 speler van ken

3) In Holland ben ik fan van Ajax, waar ik met alle liefde een paar keer per jaar een wedstrijdje mee pik. Op ADO heb ik het niet echt met hun supportersgarde!

4) Kijk aub zelf even in de update waarin je kunt zien dat de repu's van beide ploeg niet boven andere ploegen uitsteken!

Geplaatst

greeeetzzzz

kan Huntelaar niet bij ajax weggehaalt worden want hij scoort de hele tijd tegen mij, echt ergelijk.......

Waarom zou hij dat moeten aanpassen? Zo is dat irl ook.

Ja zeg men past alles aan voor het seizoen 2007-08 te spelen, alle transfers en Juventus start in serie A zonder strafpunten en milan heeft die wel ... das pure competitievervalsing. Dus had ik graag gehad dat men daar iets kon aan verhelpen.

Weet soms iemand hoe ik dat kan veranderen ? ... of is daar niemand van op de hoogte ?

.

Geplaatst

ik speel nu met deze Update en hij is weer fantastisch, maar ik vraag me af wanneer de volgende Update komt? Want ik wil dan graag met Liverpool spelen door natuurlijk de komst door Torres en Babel etc.

Geplaatst
  • Auteur
ik speel nu met deze Update en hij is weer fantastisch, maar ik vraag me af wanneer de volgende Update komt? Want ik wil dan graag met Liverpool spelen door natuurlijk de komst door Torres en Babel etc.

Is al online

Geplaatst

moet je alle mu databases die ervoor zijn geweest zijn om deze goed te kunnen spelen

Geplaatst
moet je alle mu databases die ervoor zijn geweest zijn om deze goed te kunnen spelen

Neem aan dat je bedoelt of je alle voorgaande databases ook moet hebben om de laatste nieuwe te kunnen gebruiken? Zoja, dan ist antwoord nee dat is niet nodig.

Geplaatst

Zit ik met Deportivo te spelen, valt me ineens op dat ik standaard elke maand 1 miljoen kwijt ben aan spelers.

Staat onder transfers dat Alaves elke maand 1 miljoen euro krijgt voor 18 maanden lang omdat Depor voor mijn aanstellen Bodipo heeft gekocht.

Bodipo is zelf maar 2,3 miljoen waard, dus kan je nagaan.

Dus ik maak een zelfde game met de 7.02 patch, staat daar 55k per maand voor 18 maanden aan Alaves! Klein verschil.

Bestuur ging al zeuren dat de financiën uit de hand liepen blabala. Dit met de schuld verhoging van 24 naar 60 miljoen is het bijna onmogelijk om goed te kunnen presteren met Deportivo.

@ Patrick

Is hier wat aan te doen? Editor 2.14 kan hier niks mee namelijk.

Geplaatst

eey ik wil met deze database spelen maar als ik nieuw spel klik kan ik niet kiezen

he moet ik dat doen??

Geplaatst
Gebruik dan de allernieuwste (XIII) :cab:

Maar goed, heb je patch 7.0.2 geinstalleerd?

XIV 8)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]